Gratis annuleren tot 03/06/22
Gratis annuleren tot 03/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
travelup.com
PricelineUS$ 270
Hotels.comUS$ 277
TravelocityUS$ 277
Beoordeeld op 25 november 2021 via mobiele applicatie

Super fijne ervaring. Dit was mijn 4 de keer in abu dhabi en dit hotel stak er met kop en schouders boven uit. Heel vriendelijk personeel . Lekker eten , propere kamer mooi strand en heerlijk zwembad. Ook heel aangenaam hoe lief ze hier zijn met je kindjes. Wij komen zeker terug !

Datum van verblijf: november 2021
Thomas Greggory, General Manager van Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2021

Dear tach060221,

Warm greetings from Park Hyatt Abu Dhabi and thank you kindly for taking time to post your review.

It is our great pleasure to read that you enjoyed your stay as well as our services and facilities, and that your kids loved the hotel as well.

We look forward to seeing you soon again!

Best regards,

Thomas Greggory

Beoordeeld op 27 augustus 2021

De service van het personeel en de beschikbare diensten binnen het hotel zijn nog extreem goed.Terwijl dit bij de meeste andere hotels sterk achteruit is gegaan onder het mom van Covid. Keer zeker terug! Dank aan Madhu, Claire, Reddy, Tolgonai, Sewon, Elyes, de life guards maar ook al het andere personeel voor de extreem goede service.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Andrew Karakuts, Guest Services / Front Office van Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2021

Dear FarAway400421597,

Thank you very much indeed for taking your time to provide us with your feedback.

We are extremely delighted to read that you enjoyed your stay as well as our service.

We will be looking forward to welcoming you back soon again!

Best regards,

Andrew Karakuts

Rooms Division Manager

Beoordeeld op 5 maart 2020

Goed hotel met alle faciliteiten. Ruim voldoende ligstoelen aan zwembad en strand. Lekker eten, vooral de selectie aan kazen bij het diner is excellent. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpuntjes zijn de vele vogels bij het ontbijt, en ook dat de zwembaden volledig op kinderen gericht zijn (zo goed als geen mogelijkheid om echt te zwemmen). Geen animatie

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Doris Hecht, General Manager van Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Dear Jan B,

Warm greetings from Saadiyat Island!

Thank you for taking the time to share your recent experience at Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas. It is a real pleasure to read such a delightful comment. We sincerely appreciate your feedback regarding the helpful staff and the overall property as we are continuously looking for ways to enhance our guests’ experience. Be assured your kind remarks have been passed on to the staff. We are looking forward to welcoming you back very soon for another special stay.

Beoordeeld op 29 februari 2020

Erg mooie locatie met fijn personeel! Ontbijt is van uitstekende kwaliteit en de overige facilities zijn prachtig.het strand is prachtig wit en de bedjes liggen ver uitelkaar. Dat geeft een gevoel van luxe

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Doris Hecht, General Manager van Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2020

Dear mariekefortuyn,

Warm greetings from Saadiyat Island!

Thank you for the great review! We are very happy to know that you enjoyed your stay with us, particularly the service and our staff. We hope to welcome you back again one day.

Beoordeeld op 31 januari 2020

Meer kan een mens niet wensen. Personeel supervriendelijk, eveneens onderhoudspersoneel. Alles zeer netjes en proper. Eten lekker, wel nogal pikant. Je kan er helemaal tot rust komen. Ruime kamers. Alle voorzieningen zijn er.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
AbuDhabi_ParkHyatt, General Manager van Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2020

Dear DirkLuyck,