9 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 08/07/22
StRegis.com
Gratis annuleren tot 08/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
Booking.comUS$ 484
Hotels.comUS$ 484
PricelineUS$ 480
Beoordeeld op 30 oktober 2018

Dit jaar voor 2e keer hier gekomen, na 1e maal in maart 2018.
Groot verschil met de temperatuur: nu 43 graden t.o.v. 30 graden in maart.
's Nachts "koelde" het af tot 36 graden.
Het was warm, maar voor ons goed te verdragen.

Ook nu weer, na aankomst 's morgens om 08.00 uur, direct een prachtige kamer met zeezicht voor ons klaar, zodat wij, na een verfrissende douche, van het geweldige ontbijt konden genieten.
Dit hotel geeft je een geweldig gevoel: reeds bij het binnenkomen de prachtige entourage, de vriendelijke receptie, de service die je ondervindt. Dit niet alleen bij het begin van de vakantie, maar dit blijft maar voortduren.
Of het nu de portier, concierge, roomservice, butlers, bediening in restaurant, koks of de badmeesters en het personeel van zwembad en strand zijn, iedereen is vriendelijk, servicegericht en staat klaar om het maximaal naar je zin te maken!
Dit is bij ons dan ook geweldig gelukt.

Net als vorige keer hebben wij geboekt met halfpension, hetgeen voor ons een uitstekende keus was.
In het hotel is er van alles te doen, echter anderzijds heerst er een aangename rust.
Op onze kamer prachtige privacy, met geweldige butlerservice (dankjewel Anthony en collega's).
Wij hebben genoten van deze vakantie: wij zijn verwend, niet alleen door de service en vriendelijkheid van allen, maar vooral door het fijne gevoel dat wij nu, na een maand thuis,nog steeds hebben over deze geweldige plek.

P.S. wij hopen snel weer naar St Regis Saadiyat island terug te gaan.

Kamertip: Luxehotel, echter met speciale aanbiedingen redelijk goed betaalbaar.
Datum van verblijf: september 2018
Stregis_Management, Manager van The St. Regis Saadiyat Island Resort, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2018

Dear Charles v,

Thank you for sharing with us this lovely review following your recent stay at the St Regis Saadiyat Island Resort, Abu Dhabi. It is always lovely to know that the team could still managed to exceed your expectation on your second stay. Furthermore, thank you for your kind compliment on the friendliness and professionalism of our associates.

We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.

Best regards,

Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Indrukwekkend, het lijkt een stad op zichzelf
Een mooie rustige ligging , heel vriendelijk en behulpzaam personeel
De Spa is een aanrader, de massages zijn goed voorbereid en worden professioneel uitgevoerd
Mooi strand en prachtig infinity zwembad !!

Datum van verblijf: augustus 2018
Stregis_Management, General Manager van The St. Regis Saadiyat Island Resort, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Dear Leen B,
Thank you for staying with us and i am really pleased to learn about your great experience at our resort,
looking forward to welcoming you back soon,
best regards,
Marwan

Beoordeeld op 13 juni 2018

op aanraden van vrienden st regis saadiyat resort geboekt voor weekje golf en luxe, bij aankomst klein probleem in de kamer , dit werd direct zeer vakkundig opgelost met upgrade naar suite dit was al een eerste voorbeeld van hun klasse.
Voor de rest verliep alles perfect buffet, zeer verzorgd en van hoge kwaliteit,
netheid hotel extreem goed, personeel ontzettend vriendelijk, dus voor ons een geweldige week bedankt aan de staff van het st regis saadiyat resort voor de goede zorgen danny en sofie

Datum van verblijf: mei 2018
Stregis_Management, General Manager van The St. Regis Saadiyat Island Resort, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2018

Dear Danny,
Thank you for staying with us and for taking the time to write this lovely review about your recent stay at the St. Regis Saadiyat Island,
i am really pleased that we have met your expectations and you have really enjoyed the resort and its facilities.
we are looking forward to welcoming you again in the near future and don't forget to recommend us to your friends too :)
Thank you and best regards,
Marwan

Beoordeeld op 8 april 2018

Hotel St Regis Saadiyat island resort.

Voor ons het 4e bezoek aan de Emiraten.
Deze keer gekozen voor maart in verband met de te verwachten temperatuur. Deze was zeer aangenaam. (overdag 30, 's avonds ongeveer 22 graden.)
Het hotel is een strandhotel, echter dit is een understatement.
Een juweel aan de kust van Saadiyat island, liggend in een groot resort, met directe strandligging. Het strand is makkelijk te bereiken (afstand +/- 250 meter).
Tussen strand en hotel liggen prachtige zwembaden.
Zowel de kwaliteit van ligbedden, service, hygiëne, alsook de vriendelijkheid van het personeel is uitstekend.
Het hotel lijkt op een paleis, met een afwerkingsniveau dat nauwelijks is voor te stellen.
Grote ruime entree, majestueuze hal, en ook hier weer overal behulpzaam en vooral vriendelijk gemotiveerd personeel.
De kamers zijn luxe, met alle voorzieningen die men zich wensen kan.
Zowel qua oppervlakte (+/- 60 m2), functionaliteit, bedden, badkamer en totale inrichting lijken deze op een droom. Voeg daarbij de kamerservice, hygiene en verzorging in alle opzichten, dan is er voor mij niet veel meer bij te bedenken.
Wij hadden een arrangement met halfpension: ook hier alles goed in orde.
Ondanks dat het vaak druk was, was er altijd voldoende bediening.
Het ontbijt voortreffelijk met alles erop en eraan.
"s avonds buffetvorm: uitstekend. Steeds wisselende voorgerechtkeuze (ruime keuze).
Hoofdgerecht: altijd meerdere verse gerechten, heel goede kwaliteit van vlees en vis.
Verse groenten in overvloed.
Dessertbuffet: super! Vooral veel met chocolade, maar ook hier te veel lekkernijen om op te noemen.
Wij zijn hier 10 dagen geweest, en hebben genoten. Niet alleen van het hotel, maar ook de uitstapjes die wij naar het centrum van Abu Dhabi en Louvre-museum gemaakt hebben, (taxi = voordelig) laten een zeer voldaan gevoel na.
Wij kijken op een schitterende vakantie terug, en hopen hier snel weer opnieuw te gaan genieten.

P.S.
Op de laatste middag van onze vakantie ben ik gevallen en moest naar het ziekenhuis.
Dit is allemaal op een geweldige manier door het hotel geregeld, als ook de aanpassing van onze vlucht door opgelopen (tijdelijke) handicap.
Mijn bijzondere dank aan de directie en medewerkers van het hotel voor alle extra moeite en zorg ten gevolge van mijn ongelukje! Overal was aan gedacht.Zowel in het ziekenhuis, hotel als op de luchthavens: er stond steeds iemand op ons te wachten.
Geweldig.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 31 maart 2018 via mobiele applicatie

Het was echt een oase van rust lekker zwembad zeer uitgebreid ontbijt en hele vriendelijke mensen. Echt een aanrader en we komen zeker terug! Kamer aan de zeekant is echt aan te raden.
Om de hoek vh louvre en erg schoon allemaal

Datum van verblijf: maart 2018