Hind
Nederland

Geweldige ervaring!

5,0 van 5 bollen11 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een geweldige beleving en ervaring om in dit hotel te verblijven. Alles staat in het teken van kwaliteit, hygiëne, goede service en luxe. De kamers zijn top, de verwarmde zwembaden waren perfect voor onze kinderen en de mogelijk om aan het strand te zitten is super. De service van de medewerkers is uitmuntend. We zijn door iedereen goed geholpen, maar in het bijzonder door Mounir, Soukaina en Prima. Wat een helden zijn dat! Wij komen, mede dankzij hen, zeker nog eens terug naar dit hotel.
Datum van verblijf: januari 2024
Kamertip: Bij het ontbijt is er vaak een piekmoment waardoor je circa een kwartier in de rij staat voordat...
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 19 feb 2024
Dear Paradise10126021415,

Thank you for choosing Conrad Abu Dhabi Etihad Towers for your recent stay in Abu Dhabi.

It is a true pleasure to read you have enjoyed a wonderful family holiday at our property.

We will relay all your praise to our teams, especially Mounir, Soukaina and Prima, I am sure they will be happy to know that their efforts went a long way in delighting you.

We are all looking forward to welcoming you back upon your return to Abu Dhabi.

• travelup.com
25.4 km van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers
Gratis parkeren
The B-Lounge is an exclusive alfresco outlet offering comfortable seating and live performances.
Boek nu met Marriott Bonvoy
  • Agoda.com
0.6 km van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers
Meer hotels in Abu Dhabi bekijken
Beoordeeld op 9 december 2023

Wij hebben al in veel hotels verbleven maar wat ons betreft steekt dit hotel er met kop en schouders bovenuit. Wat een luxe, geweldige faciliteiten, schoon, vriendelijk en servicegericht personeel, oog voor de gast, echt de klant is koning, super ontbijt en geweldige restaurants. Wij zijn hier al zes keer geweest en gaan er beslist nog eens terug. Kortom een echte aanrader.
Harry Heijmans, Nederland

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Conrad Hotels & Resorts
Leslie Weddle, Marketing van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2023

Dear Mr. Heijmans,

Thank you for your patronage to the Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, we appreciate your confidence in us.

In addition, we would also like to thank you for mentioning many positive elements about the hotel. Your gracious comments about our team members are highly appreciated. I have shared your comments with the team, and they are equally happy to hear that you had another brilliant stay with us.

Thank you for sharing your experience with us.

Beoordeeld op 7 juni 2023

Wat een gastvrijheid! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel!
Goed en uitgebreid ontbijt, in de restaurants kun je echt heerlijk eten, sushi was mijn favoriet.
De (bad)kamer zeer schoon.
Heerlijk zwembad, en strand bij het hotel.
En tot slot nog een vrolijke check out bij Charlotte gehad.
Kortom, dit hotel is zeker een aanrader

Kamertip: Tophotel, zeer gastvrij, heeft de zaken goed op orde.
Datum van verblijf: juni 2023
Leslie Weddle, Marketing van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2023

Dear Explore48738824854,

Thank you very much for sharing your experience with us and for recommending our hotel to other travelers. We are happy you enjoyed your stay in our hotel. I have also passed your compliments on to our teams, it is indeed very motivating for us to see our efforts being recognized.

Beoordeeld op 12 april 2023 via mobiele applicatie

Buiten alle verwachtingen uitstekend goed !
Personeel vriendelijk, kamers prachtig, hotel subliem.
Alleen maar positieve ervaring.
We zouden onmiddellijk teruggaan.
Absoluut een aanrader.,
Zeker the place to go.****************

Datum van verblijf: april 2023
Leslie Weddle, Marketing van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2023

Dear Ann-Sofie V,

Beoordeeld op 19 november 2022

De ligging, faciliteiten, het eigen strand, medewerkers, entourage en noem het maar op, hebben ervoor gezorgd dat wij een onvergetelijke vakantie hebben gehad. Hierbij opgemerkt dat zeer zeker de service en klantgerichtheid die wij in het restaurant Nahaam hebben ondervonden, hier in hoge mate aan heeft bijgedragen.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Conrad Hotels & Resorts
Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, General Manager van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2022

Dear 243harrieh,

Thank you very much for sharing your experience with us. We are happy you enjoyed your stay and are thankful to receive a full score from you!

Beoordeeld op 13 augustus 2022

Het Conrad is een prachtig hotel, de lobby is als in een sprookje. De bedden zijn heerlijk, je slaapt als een roosje. Jelle van Guest Relations heeft onze vakantie met zijn vrolijke en zorgzame persoonlijkheid compleet gemaakt. Hij is op dit moment stagair maar hij heeft alles is zich om ver te komen in de hotelwereld. Ik hoop hem nog vaak tegen te komen op reis. Voor lekker eten zit je ook goed in het hotel. Het ontbijtbuffet is van hoge kwaliteit en de zorg van Linda en haar team maken dat je je dag goed begint. Bij het Libanees restaurant heb je het beste Libanese eten wat ik ooit heb gegeten. Vers en met liefde klaargemaakt en met de gastvrijheid van Mohamed en zijn team is dit een ideale avond uit. Bij het Japans restaurant heb je het idee dat je in een hippe zaak zit die overal ter werels kan staan. Goede kwaliteit eten bij Leah en Princess. Italiaan ook lekker. Het hotel is prachtig en het eten heerlijk maar de complimenten gaan naar alle medewerkers die binnen een dag je naar weten en hoe je je koffie drinkt etc. Als enige minpuntje heb ik dat het jammer is dat je niet in de avond kan zwemmen, vooral in de hete zomer. De zee dat snap ik, maar 1 zwembad nog open had fijn geweest. Als je naar Abu Dabi gaat twijfel niet en laat je in de watten leggen in dit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2022
Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, General Manager van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2022

Dear Rotterdamliefs,

Thank you for the fantastic feedback. It certainly fills us with joy to hear that you had a great experience with us. We will relay all your praise to our teams as they will be happy to know that their efforts went a long way in delighting you is so well apprecited. Jelle, Linda , Mohamed, Leah and Princess in particular are over the moon and thank you very much for your kind words.
We are truly looking forward to welcoming you back.