ZenHotels.com
Beoordeeld op 12 april 2023 via mobiele applicatie

Buiten alle verwachtingen uitstekend goed !
Personeel vriendelijk, kamers prachtig, hotel subliem.
Alleen maar positieve ervaring.
We zouden onmiddellijk teruggaan.
Absoluut een aanrader.,
Zeker the place to go.****************

Datum van verblijf: april 2023
Leslie Weddle, Marketing van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2023

Dear Ann-Sofie V,

Thank you very much for sharing your experience with us and for recommending our hotel to other travelers. We are happy you enjoyed your stay in our hotel.

Beoordeeld op 19 november 2022

De ligging, faciliteiten, het eigen strand, medewerkers, entourage en noem het maar op, hebben ervoor gezorgd dat wij een onvergetelijke vakantie hebben gehad. Hierbij opgemerkt dat zeer zeker de service en klantgerichtheid die wij in het restaurant Nahaam hebben ondervonden, hier in hoge mate aan heeft bijgedragen.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Conrad Hotels & Resorts
Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, General Manager van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2022

Dear 243harrieh,

Thank you very much for sharing your experience with us. We are happy you enjoyed your stay and are thankful to receive a full score from you!

Beoordeeld op 13 augustus 2022

Het Conrad is een prachtig hotel, de lobby is als in een sprookje. De bedden zijn heerlijk, je slaapt als een roosje. Jelle van Guest Relations heeft onze vakantie met zijn vrolijke en zorgzame persoonlijkheid compleet gemaakt. Hij is op dit moment stagair maar hij heeft alles is zich om ver te komen in de hotelwereld. Ik hoop hem nog vaak tegen te komen op reis. Voor lekker eten zit je ook goed in het hotel. Het ontbijtbuffet is van hoge kwaliteit en de zorg van Linda en haar team maken dat je je dag goed begint. Bij het Libanees restaurant heb je het beste Libanese eten wat ik ooit heb gegeten. Vers en met liefde klaargemaakt en met de gastvrijheid van Mohamed en zijn team is dit een ideale avond uit. Bij het Japans restaurant heb je het idee dat je in een hippe zaak zit die overal ter werels kan staan. Goede kwaliteit eten bij Leah en Princess. Italiaan ook lekker. Het hotel is prachtig en het eten heerlijk maar de complimenten gaan naar alle medewerkers die binnen een dag je naar weten en hoe je je koffie drinkt etc. Als enige minpuntje heb ik dat het jammer is dat je niet in de avond kan zwemmen, vooral in de hete zomer. De zee dat snap ik, maar 1 zwembad nog open had fijn geweest. Als je naar Abu Dabi gaat twijfel niet en laat je in de watten leggen in dit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2022
Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, General Manager van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2022

Dear Rotterdamliefs,

Thank you for the fantastic feedback. It certainly fills us with joy to hear that you had a great experience with us. We will relay all your praise to our teams as they will be happy to know that their efforts went a long way in delighting you is so well apprecited. Jelle, Linda , Mohamed, Leah and Princess in particular are over the moon and thank you very much for your kind words.
We are truly looking forward to welcoming you back.

Beoordeeld op 24 april 2022

Service en persoonlijke aandacht is hier vanzelfsprekend. Na 3 dagen weten de serveersters je naam, kennen ze je favoriete plek voor het zeer uitgebreide ontbijt en wat je voor koffie wenst. Ontbijt is uitstekend (Koud, warm, divers en vers)
De kamers zijn erg ruim en worden meerdere keren nagelopen en bijgewerkt. Het hotel is schoon en men is strikt aangaande de regels (je bent getest en draagt een mondkapje als je beweegt)
Iedere dag is er een klein presentje bij het zwembad en zorgt het personeel dat ze voor je klaar staan. Ook is er een seperaat zwembad voor volwassenen waar strikt op wordt toegezien. Bij ieder zwembad zitten badmeesters.
Er zijn in en rondom het hotel voldoende restaurants. De taxi is betaalbaar en de mensen zijn eerlijk. In het hotel zijn de drankjes en het eten prijzig. Voor een koffie betaal je al snel 7€ á 8€ en voor een biertje rond 10€.
Al met al is dit hotel meer dan aan te bevelen als je een aantal dagen op bezoek gaat in Abu Dhabi. Het is een echt 5* hotel met excellente service.

Kamertip: Hoe hoger hoe mooier het uitzicht
Datum van verblijf: april 2022
Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, General Manager van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2022

Dear hansvanderveen1,

I have also passed your compliments on to our teams, it is indeed very motivating for us to see our efforts being recognized.

Beoordeeld op 14 maart 2022

We hebben negen dagen verbleven in dit uitstekende en luxe hotel met heel veel voorzieningen. Geweldige kamers, diverse restaurants met voor elk wat wils, zeer vriendelijk personeel, eigen strand en drie zwembaden waarvan een adults only. Wat ons vooral is bijgebleven is de geweldige ambiance in restaurant Nahaam dat overigens zeer toegankelijk is voor zowel lunch, diner of zomaar een borrel waarbij happy hour niet te versmaden is. Persoonlijk waren wij ook erg onder de indruk van een van de medewerksters. Upashna uit India is een gastvrouw uit duizenden en haar is niets teveel om het de gasten naar de zin te maken.

Datum van verblijf: maart 2022
Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, General Manager van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2022

Dear 243harrieh,

Thank you for the fantastic feedback. It certainly fills us with joy to hear that you had a great experience with us. We will relay all your praise to our teams as they will be happy to know that their efforts went a long way in delighting you . Upashna in particular are over the moon and thank you very much for your kind words.
We are truly looking forward to welcoming you back.