Orbitz.com
PricelineUS$ 171
Booking.comUS$ 178
Hotels.comUS$ 178
Beoordeeld op 12 maart 2019

Kamers zijn prachtig, heerlijke bedden en geweldig uitzicht. Medewerkers zijn super netjes, vriendelijk en zeer behulpzaam. Ontbijt geweldig, strand helemaal top! Overdag delen ze gratis ijsjes uit, stukjes watermeloen en water met citroen. Strandbedjes worden voor je opgemaakt.

Datum van verblijf: maart 2019
GRJumeirah, General Manager van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Dear Sightsee62254312194,

We are pleased to read that you had a wonderful stay with us and were happy with the service provided at the hotel. Thank you for sharing your experience with us.

Best regards, Stefan Fuchs, General Manager.

Beoordeeld op 23 april 2018

Hotel is zeer goed , kamer zeer netjes .Personeel zeer vriendelijk en heel behulpzaam. Zwembaden zeer schoon , volop handdoeken te verkrijgen bij het zwembad.We zijn wezen eten bij Ray's Grill op de 63ste verdieping en het was zeer goed ! ook een kopje koffie of thee drinken op het opservationdeck op de 73ste verdieping is leuk !

Datum van verblijf: april 2018
GRJumeirah, General Manager van Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2018

Bedankt voor het kiezen van Jumeirah bij Etihad Towers, het was een groot genoegen om haar bij ons te hebben en we kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in onze

Beoordeeld op 14 maart 2017

Geweldig verblijf en een super einde van een periode van uitzending door werkgever in Abu Dhabi.
Luxe appartementkamer met hotelservice vriendelijk personeel, met keuken met alles er op en er aan als wasmachine, vaatwasser, kookmogelijkheden, koelkast met vriezer en nespresso koffiezetapparaat, naast fijn bed , ook een zitje in de keuken en gewone zithoek met bank. Het fijne was dat ondanks buitentemperaturen van 46 graden je gewoon bij de Waitrose in het gebouw boodschappen kon halen. Verder natuurlijk taxi voor de deur, in Abu Dhabi niet duur, om je ergens naar toe te brengen. Super plek om verbleven te hebben en kijken er met heel veel plezier naar terug.

Kamertip: een heel mooi uitzicht over water. Binnendoor ook met warmt naar de Waitrose kunt lopen en daar je boodschappen kunt halen.
Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 november 2016

Als je het hotel binnenkomt is, kom je in een andere wereld. De ontvangst is super vriendelijk. Heel grote lobby met veel glas. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Check in ging heel snel. Wij kwamen aan om 07.00u 's morgens, maar onze kamer was al beschikbaar. Konden meteen aan het ontbijt. De kamer op de 54e verdieping was zéér groot. De inrichting kan een stuk warmer en gezelliger. Badkamer was super. Ontbijtbuffet was overweldigend. Dit is een van de weinige hotels in Abu Dhabi, dat naast zwembaden, ook een privé strand bij het hotel heeft. De locatie is perfect. Op loopafstand van de Marina Mall. Het kost wat, maar je krijgt er ook wat voor !!

Kamertip: Voor het uitzicht een kamer op een hogere verdieping.
Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 29 november 2016

Wij hebben 3 nachten in dit hotel verbleven tijdens het Formule 1 weekend 2016. Omdat het een gewild weekend was, waren de prijzen exorbitant hoog! Als zulke prijzen gevraagd worden, dan moet ook wel alles perfect zijn vind ik. Maar buiten bij het strand zit je tegen bouwkranen en een vrachtboot aan te kijken. Niet echt idylisch...Wij gaan in ieder geval niet meer terug naar dit hotel. Waarschijnlijk wel weer naar de Formule 1 2017.

Datum van verblijf: november 2016