Sofitel
Algotels
Beoordeeld op 7 oktober 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke staff
De super charmante en steeds glimlachende Nesrine aan de check in was steeds een fijn binnenkomen of verlaten van het hotel.
Vlotte check in en out
Zeeer vriendelijke bediening zowel in de grill op P8 als de multi culturele bediening aan het buffet op P1

Kamertip: Centraal gelegen Heerlijk zwembad met vlotte service Onthaald met een human touch Prachtige view vanuit alle kamers Prachtige Corniche view
Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Sofitel Abu Dhabi, Other van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2022

Dear Mr. Mario,

Thank you for your feedback. I am glad to hear that you were satisfied with your overall experience.

It also gives me a great pride whenever the team is commended for their great hospitality. I will be more than pleased to share your feedback in particular to Nesrine.

We dearly hope to welcome you back again soon.

Sincerely,

Firas Sharrouf
General Manager

Beoordeeld op 8 augustus 2022 via mobiele applicatie

Was netjes schoon en lieve medewerkers special mr zeeshan Thank you
Was erg leuk en zicht zwembad alles was goed
Goede hulp en good food kamers zijn groot

Verder hebben wij genoten als gezin fijn zwembad alles was goed
Skykounge was ook goed

Sofitel was heel goed we komen terug

Datum van verblijf: augustus 2022
GM Sofitel Abu Dhabi, Other van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2022

Dear Leila m,

Thank you for your kind feedback. We are delighted you and your family enjoyed staying with us. It gives us great pleasure to be part of family holidays by providing the best service.

We look forward to welcoming you back soon.

Sincerely,

Firas Sharrouf
General Manager

Beoordeeld op 4 maart 2020 via mobiele applicatie

Opera suite 3205 met schitterend uitzicht en clubtoegang. De club was echter teleurstellend. Heel beperkt aanbod.
Kamer rook bij aankomst sterk naar sigaretten.

Personeel van de eerste tot de laatste uitmuntend.
Ontbijt wel ruime keuze.

2 zwembaden, echter klein en weinig ligzetels. Het grootste zwembad lag dan nog tot 16u in de schaduw waardoor het er behoorlijk koud was.

Datum van verblijf: maart 2020
GM Sofitel Abu Dhabi, Other van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Bonjour Patrick_Ghent,

I have read your comments with great attention and be assured that all your points have been taken into consideration in view of the continuous improvement of our services.

Your feedback have been shared with the management team and corrective measured have been taken accordingly.

We hope to have the opportunity to welcome you in the future to experience a 5 star experience from start to finish.

Kind regards,

Ludmilah Samee
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 15 april 2019 via mobiele applicatie

Absolute aanrader, personeel is zeer begaan met zijn gasten, ons laten vangen door de zon maar nadien prima opgevangen door het personeel. Steeds leuk wanneer je zo ver van huis bent. Gratis transport naar winkelcentrum, strand of Ferrari world op afgesproken uren.

Datum van verblijf: april 2019
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2019

Dear Mr. Willems,

Thank you for highly recommending Sofitel Abu Dhabi Corniche. We are so pleased to hear that we were able to provide you a home away from home.

We hope to have the pleasure to welcome you back again for another magnifique stay.

Best regards,
Guest Experience Team

Beoordeeld op 14 mei 2018

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018