4 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 208
PricelineUS$ 156
Beoordeeld op 14 mei 2018

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Beoordeeld op 13 mei 2018

Wij hebben twee nachten in een suite geslapen op de 34e verdieping. Wat een mooie kamer en wat een goed hotel. Vriendelijk personeel, schoon en fantastisch eten. Vanuit het hotel is het gemakkelijk om per taxi naar de hotspots te gaan. Ook kan je gemakkelijk aan de boulevart komen om een stukje langs het water te lopen.
Wij kunnen dit hotel zeker adviseren.

Datum van verblijf: mei 2018
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

Dear Mr. Ronald,

Thank you for for recommending Sofitel Abu Dhabi Corniche. We are sure the entire team enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay with us.

We hope to have the pleasure to welcome you back again for another magnifique experience.

Beoordeeld op 14 maart 2018 via mobiele applicatie

Ik kan hier eigenlijk heel kort over zijn, gewoon top hotel. Super vriendelijk personeel. Super schoon. Mijn suite was echt gewoon gaaf. Had een view op het strand en stad. Mocht je ooit een suite boeken. boek dan kamer nummer 2705.Ik wil nog even via deze weg Zakaria bedanken van de receptie, super gave tips gekregen en zeer behulpzaam.
Na 3 uur heb je niet zo goed zon meer bij het zwembad, maar het hotel heeft ook een strand service! Als je geen auto hebt, hebben ze een gratis shuttle bus die je erheen brengt en ophaalt. Moet zeggen dat het strand gewoon echt super schoon is en lekker ontspannen.
Mocht ik ooit weer in Abu Dhabi terug keren, dan zal ik zeker weer Sofitel boeken!uiteraard room 2705!!(hoekkamer)

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde alleen
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2018

Dear Valued Guest,

We appreciate the time you took to post your excellent review about your recent stay at Sofitel Abu Dhabi Corniche. We are pleased to note that you liked our room and thank you for recognizing the great hospitality of Zakariya.

It is such a pleasure to hear that we can contribute to make your stay as a great experience.

We hope to welcome you back again in the near future.

Beoordeeld op 7 maart 2018

Wij verblijven hier van 8feb tot 15 feb . Ook wij hebben een club kamer ter plaatse bijgeboekt, waar je dan een grotere kamer met zeezicht heb ,een ontbijt,high tea 15-17 u ,aperitief 18-20u voor 307,48 AED per dag. Waar je zeer vriendelijk ontvangen word door Lou en Nor in de club Millésime op het 35 ste verdiep.Dank je wel Lou en Nor. Sofitel is een mooi groot proper hotel,met zeer vriendelijk personeel ! Behalve het mannelijk personeel van het ontbijt was minder vriendelijk. De kamers zijn mooi ingericht met een open badkamer ,maar als je wenst kan je ze dicht doen met schuifdeuren. Wij hadden jammer genoeg een buld midden in ons bed wat niet goed sliep, en een onfrisse geur in het toilet. Een echt min punt is dat er overal tapijt ligt . We hebben zeer lekker ge eten in het Italiaans restaurant Parmigiana lekkere gerechten en fijne wijnen,zeer vriendelijk en goede kennis van eten en wijnen. Ze ontvangen je met open armen, een dikke pluim voor hun. Rondom het hotel is er niks te zien geen terrassen,winkels niets, vond zelfs de achterkant vies,kapotte trottoirs,oude appartementen enz.... De voorkant heb je de Corniche wandelpromonaden mooi aangelegd ,netjes,maar geen mens te zien !. Jammer dat je voor alles een taxi moet nemen voor het strand, de Mall’s enz.... Het strand ,in het hotel krijg je een voucher en strandbadhanddoeken om naar Gate 5 te gaan , inkom moet je niet betalen wel de ligbedden, die bijna allemaal stuk zijn heb foto’s genomen geen kussen, je ligt op een harde stoel, snap het niet dat in zo een welvaart land geen begelijk strand meubilair hebben. Je moet ook nog eens in je vak blijven dus een lange strandwandeling is niet mogelijk met hekken afgemaakt . Je heb er wel zeer helder water en wit zand,voelde me echt gevangen!. De dag erna zijn we met de taxi ( 25min) naar Saadiyat Beach geweest daar heb je een open zee en kan je strandwandelingen doen ,is ook betalend ,ook kapotte strandstoelen!.. Het hotel is goed en mooi maar geen vakantie hotel ,meer zakelijk voor enkele dagen , Dubai is er meer te beleven dan in Abu Dhai.

Kamertip: Kamer met zeezicht
Datum van verblijf: februari 2018
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2018

Dear Ms. Martine,

Thank you for sharing your candid feedback. Please allow first to apologize for some inconvenience that you have encountered.

We truly appreciate you for highlighting the areas we need to improve upon and we will certainly do our utmost to uplift the quality of these areas ensuring that we provide the best service and facilities to our valued guests.

Moreover, we are glad that you enjoyed some aspect of your stay with us. Our Club Millesime is a good option and highly recommended for guests who are looking for a little something extra to make their stay memorable and it’s nice to know that you have greatly benefited from it. Lou and Nor will be more than happy to hear about your satisfaction and we will not fail to let them know.

Should you give us another opportunity, we look forward to welcome you back again for a more satisfying experience.

Beoordeeld op 5 maart 2018

Ik verbleef samen met mijn echtgenote in dit hotel .Is echt een aanrader iedereen die zich graag laat verwennen ! En zeker het personeel is heel vriendelijk .Aan zwembad
de Grill@ Chille heeft Shafi ons heel goed bediend, net zoals in het restaurant waren er 2 die heel professioneel waren en dat was Imtiaz en Rohrt. Bedankt

Datum van verblijf: februari 2018
Bedank 281.188
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2018

Dear Valued Guest,

We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. It is always a great motivation and recognition for our team to hear about guest satisfaction which is our main goal. We will definitely extend your appreciation to Shafi, Imtiaz and Rohit.

Thank you for your recommendation and we look forward to welcome you back again for another magnifique experience.