Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 personen bekijken dit hotel
Sofitel
US$ 114
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 21/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com
US$ 95
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 21/08/22
ZenHotels.com
US$ 77
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 114
PricelineUS$ 95
Prestigia.comUS$ 126
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.796)
Beoordelingen filteren
4.796 resultaten
Waardering van reizigers
3.654
791
203
87
61
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.654
791
203
87
61
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 4.796 beoordelingen
Beoordeeld op 7 maart 2018

Wij verblijven hier van 8feb tot 15 feb . Ook wij hebben een club kamer ter plaatse bijgeboekt, waar je dan een grotere kamer met zeezicht heb ,een ontbijt,high tea 15-17 u ,aperitief 18-20u voor 307,48 AED per dag. Waar je zeer vriendelijk ontvangen word door Lou en Nor in de club Millésime op het 35 ste verdiep.Dank je wel Lou en Nor. Sofitel is een mooi groot proper hotel,met zeer vriendelijk personeel ! Behalve het mannelijk personeel van het ontbijt was minder vriendelijk. De kamers zijn mooi ingericht met een open badkamer ,maar als je wenst kan je ze dicht doen met schuifdeuren. Wij hadden jammer genoeg een buld midden in ons bed wat niet goed sliep, en een onfrisse geur in het toilet. Een echt min punt is dat er overal tapijt ligt . We hebben zeer lekker ge eten in het Italiaans restaurant Parmigiana lekkere gerechten en fijne wijnen,zeer vriendelijk en goede kennis van eten en wijnen. Ze ontvangen je met open armen, een dikke pluim voor hun. Rondom het hotel is er niks te zien geen terrassen,winkels niets, vond zelfs de achterkant vies,kapotte trottoirs,oude appartementen enz.... De voorkant heb je de Corniche wandelpromonaden mooi aangelegd ,netjes,maar geen mens te zien !. Jammer dat je voor alles een taxi moet nemen voor het strand, de Mall’s enz.... Het strand ,in het hotel krijg je een voucher en strandbadhanddoeken om naar Gate 5 te gaan , inkom moet je niet betalen wel de ligbedden, die bijna allemaal stuk zijn heb foto’s genomen geen kussen, je ligt op een harde stoel, snap het niet dat in zo een welvaart land geen begelijk strand meubilair hebben. Je moet ook nog eens in je vak blijven dus een lange strandwandeling is niet mogelijk met hekken afgemaakt . Je heb er wel zeer helder water en wit zand,voelde me echt gevangen!. De dag erna zijn we met de taxi ( 25min) naar Saadiyat Beach geweest daar heb je een open zee en kan je strandwandelingen doen ,is ook betalend ,ook kapotte strandstoelen!.. Het hotel is goed en mooi maar geen vakantie hotel ,meer zakelijk voor enkele dagen , Dubai is er meer te beleven dan in Abu Dhai.

Kamertip: Kamer met zeezicht
Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde met een partner
3  Bedank Martine V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2018
Google-vertaling


Dear Ms. Martine,

Thank you for sharing your candid feedback. Please allow first to apologize for some inconvenience that you have encountered.

We truly appreciate you for highlighting the areas we need to improve upon and we will certainly do our utmost to uplift the quality of these areas ensuring that we provide the best service and facilities to our valued guests.

Moreover, we are glad that you enjoyed some aspect of your stay with us. Our Club Millesime is a good option and highly recommended for guests who are looking for a little something extra to make their stay memorable and it’s nice to know that you have greatly benefited from it. Lou and Nor will be more than happy to hear about your satisfaction and we will not fail to let them know.

Should you give us another opportunity, we look forward to welcome you back again for a more satisfying experience.

Best regards,
Guest Experience Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 maart 2018

Ik verbleef samen met mijn echtgenote in dit hotel .Is echt een aanrader iedereen die zich graag laat verwennen ! En zeker het personeel is heel vriendelijk .Aan zwembad
de Grill@ Chille heeft Shafi ons heel goed bediend, net zoals in het restaurant waren er 2 die heel professioneel waren en dat was Imtiaz en Rohrt. Bedankt

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank 281.188
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2018
Google-vertaling


Dear Valued Guest,

We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. It is always a great motivation and recognition for our team to hear about guest satisfaction which is our main goal. We will definitely extend your appreciation to Shafi, Imtiaz and Rohit.

Thank you for your recommendation and we look forward to welcome you back again for another magnifique experience.

Best regards,
Guest Experience Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel/ keten. Ontbijt aan de dure kant met de voucher van receptie 50%korting dan 75 i.p.v. 150 dirham pp. Zwembad in de schaduw van eigen gebouwen in de wintermaanden kan het dus best wel fris zijn.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank mikevermaak
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2018
Google-vertaling


Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your experience in tripadvisor.

With regard to your comment about the breakfast, please be assured that what we are offering is in line with the current market trend in other 5 star hotels in Abu Dhabi. Nonetheless, your feedback is noted and will be considered in case of any rate related adjustments.

We hope to welcome you back again in the near future.

Best regards,
Guest Experience Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 september 2017 via mobiele applicatie

Ik verbleef samen met een collega voor 4 nachten in sofitel. De kamers waren ruim en netjes opgemaakt. Ontbijt was uitgebreid. Wat mij het meeste opviel was de hartelijke service van het personeel. Zowel aan de balie als in de restaurants

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Rudi P
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2017
Google-vertaling

Dear Mr. Rudi,

We are pleased to note that you enjoyed your breakfast experience and thank you for highlighting the great hospitality provided by the team.

We hope to have the pleasure to welcome you back again for another magnifique experience.

Best regards,
Guest Experience Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 mei 2017

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GM_SofitelAbuDhabi, General Manager van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Meer beoordelingen bekijken