6 personen bekijken dit hotel
Sofitel
Gratis annuleren tot 21/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 21/08/22
ZenHotels.com
Expedia.comUS$ 114
PricelineUS$ 95
Prestigia.comUS$ 126
Beoordeeld op 5 maart 2018

Ik verbleef samen met mijn echtgenote in dit hotel .Is echt een aanrader iedereen die zich graag laat verwennen ! En zeker het personeel is heel vriendelijk .Aan zwembad
de Grill@ Chille heeft Shafi ons heel goed bediend, net zoals in het restaurant waren er 2 die heel professioneel waren en dat was Imtiaz en Rohrt. Bedankt

Datum van verblijf: februari 2018
1  Bedank 281.188
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2018

Dear Valued Guest,

We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. It is always a great motivation and recognition for our team to hear about guest satisfaction which is our main goal. We will definitely extend your appreciation to Shafi, Imtiaz and Rohit.

Thank you for your recommendation and we look forward to welcome you back again for another magnifique experience.

Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel/ keten. Ontbijt aan de dure kant met de voucher van receptie 50%korting dan 75 i.p.v. 150 dirham pp. Zwembad in de schaduw van eigen gebouwen in de wintermaanden kan het dus best wel fris zijn.

Datum van verblijf: februari 2018
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2018

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your experience in tripadvisor.

With regard to your comment about the breakfast, please be assured that what we are offering is in line with the current market trend in other 5 star hotels in Abu Dhabi. Nonetheless, your feedback is noted and will be considered in case of any rate related adjustments.

We hope to welcome you back again in the near future.

Beoordeeld op 28 september 2017 via mobiele applicatie

Ik verbleef samen met een collega voor 4 nachten in sofitel. De kamers waren ruim en netjes opgemaakt. Ontbijt was uitgebreid. Wat mij het meeste opviel was de hartelijke service van het personeel. Zowel aan de balie als in de restaurants

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
GM_SofitelAbuDhabi, Guest Experience Team van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2017

Dear Mr. Rudi,

We are pleased to note that you enjoyed your breakfast experience and thank you for highlighting the great hospitality provided by the team.

We hope to have the pleasure to welcome you back again for another magnifique experience.

Beoordeeld op 15 mei 2017

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
GM_SofitelAbuDhabi, General Manager van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2017

Beoordeeld op 1 april 2017 via mobiele applicatie

Gedurende 8 dagen verbleven in dit hotel. Zeer zuiver en prima bediening. Een aanrader voor iedere persoon die graag in de watten gelegd wordt. Het personeel is vriendelijk en snel qua bediening. Veel keuze op het menu, zowel drank als eten. Vijf sterren zeker waardig. Topverblijf. Ankit Rakesh heeft ons zeker in de watten gelegd.

Datum van verblijf: april 2017
GM_SofitelAbuDhabi, General Manager van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2017

Dear Mr. Miguel,
Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us!
The team in particular Ankit and Rakesh who made your stay more pleasant will be very happy to hear about your satisfaction and I will not fail to let them know.

Nael El Wary
General Manager