Sofitel
Gratis annuleren tot 21/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 21/08/22
Agoda.com
Gratis annuleren tot 19/08/22
Expedia.comUS$ 114
PricelineUS$ 114
Hotels.comUS$ 114
Beoordeeld op 15 mei 2017

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
GM_SofitelAbuDhabi, General Manager van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2017

Beoordeeld op 1 april 2017 via mobiele applicatie

Gedurende 8 dagen verbleven in dit hotel. Zeer zuiver en prima bediening. Een aanrader voor iedere persoon die graag in de watten gelegd wordt. Het personeel is vriendelijk en snel qua bediening. Veel keuze op het menu, zowel drank als eten. Vijf sterren zeker waardig. Topverblijf. Ankit Rakesh heeft ons zeker in de watten gelegd.

Datum van verblijf: april 2017
GM_SofitelAbuDhabi, General Manager van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2017

Dear Mr. Miguel,
Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us!
The team in particular Ankit and Rakesh who made your stay more pleasant will be very happy to hear about your satisfaction and I will not fail to let them know.

We hope to have the pleasure to welcome you back again for another magnifique experience.

Beoordeeld op 1 april 2017 via mobiele applicatie

Een heel leuk hotel, super vriendelijk personeel en de cocktails van mister avinash smaakten heerlijk. Het eten was zeer goed, kortom een super hotel. We voelden ons telkens meer dan welkom, gastvrijheid van de bovenste plank.

Datum van verblijf: april 2017

Dear Mr. Joeri,

Thank you for your excellent feedback.

I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! Avinash will be very happy to hear about your satisfaction and I will not fail to let him know.

Beoordeeld op 7 maart 2017

Wij verbleven voor 5 nachten in dit hotel en alles was piekfijn van A tot Z. Wij verbleven in halfpension en zowel ontbijt als diner waren elke dag zeer lekker. Het zwembad ligt in tegenstelling tot wat velen zeggen zeer goed georiënteerd. Er is namelijk nog een tweede zwembad aan de achterkant van het hotel wat de hele dag zon geniet. Het zwembad aan de voorzijde licht inderdaad in de schaduw en is daarom beter voor een verblijf in de zomer of nu ook al heel aangenaam bij het drinken van een cocktail. Het shuttle busje is zeer handig om naar het strand te gaan of naar YAS island. Het personeel is top. Van Avinash kregen we zelfs een drankje aangeboden op de eerste dag aan het zwembad. De kamerservice kwam soms zelfs tot 2x per dag. Kortom alles tot in de puntjes zonder enige aanmerking!

Kamertip: Wij hadden een upgrade naar luxury kamer zonder zicht op zee maar deze gaf 's avonds ook een zeer mooi zicht op de stad.
Datum van verblijf: februari 2017
GM_SofitelAbuDhabi, General Manager van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2017

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your excellent feedback and we are glad to hear that you enjoyed your stay with us.

It also gives me great pride to know that our staffs are commended for their great hospitality. Your compliments will be shared with the team in particular to Avinash. Such kind of feedback helps in team motivation and recognition.

We hope to welcome you back again for another magnifique experience.

Beoordeeld op 27 januari 2017 via mobiele applicatie

Abu dhabi is een uitstekende ervaring als je even in januari in de zon wil zitten.
Sofitel Corniche is een groot hotel en van alle gemakken voorzien. De service van al het personeel is echt meer dan geweldig. Echt een aanrader !!!! Een on- Nederlandse ervaring rijker .!!

Datum van verblijf: januari 2017
GM_SofitelAbuDhabi, General Manager van Sofitel Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2017

Dear Mr. Arnold,

Thank you for sharing your nice feedback and for recommending Sofitel Abu Dhabi Corniche.

It is such a pleasure to hear that we can contribute to make your stay as a great experience.

We dearly hope to welcome you back again for another magnifique stay.