Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Hotels.com
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 5 januari 2019

Goed hotel met een heerlijk zwembad op de 31e verdieping en een geweldige gym (open van 05.00 uur tot 23.00 uur). Nette (ruime) kamer met (in ons geval) een prima ruim bed. Direct naast het hotel een groot winkelcentrum (shoppingmall) met veel winkels, indoor kinderspeeltuin, bioscoop en veel restaurants en eetgelegenheden.
Ga je voor de pretparken (op Yas eiland) dan kan je beter een hotel daar in de buurt pakken, vanuit dit hotel is het ongeveer 30-40 minuten met de taxi (ca. 85 AED). Vanaf het hotel naar het strand (corniche beach) is ongeveer 10 minuten met de taxi. In het hotel kan je voor 50 AED een beachset lenen (inclusief koelbox, strandmatjes en handdoeken), echt aan te bevelen. Pak op corniche beach de familiebeach, betaal je 10 AED p.p. maar heb je een prachtig strand met speeltuintjes voor de kinderen.
Klein negatief puntje: de ontbijtruimte is eigenlijk te klein voor het aantal gasten. Het beste kan je vroeg gaan ontbijten.

Datum van verblijf: januari 2019
Dina B, Front Office Manager van Grand Millennium Al Wahda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2019

Dear evanieperen,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your stay in our hotel.

It gives me the pleasure to know that our hotel met your expectations and that you enjoyed your stay with us.

Regards,
Dina Bayoumy
Director of Front Office

Beoordeeld op 24 juni 2018

Prachtig hotel, met een grote kamer op de 14-de verdieping. Zwembad aanwezig op de bovenste verdieping en een luxe restaurant. Het ontbijt was erg luxe. Diverse soorten brood, salades, beleg, diverse warme hapjes te kust en te keur. Vriendelijk personeel.

Kamertip: Kan ik niet zeggen.
Datum van verblijf: juni 2018
Dina B, Front Office Manager van Grand Millennium Al Wahda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Thank you for taking the time to share your experience in Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi on TripAdvisor Review Page

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Zoals alles in Abu Dhabi; groot, groter, grootst. Op alle onderdelen topkwaliteit. Interieur hotel, service door personeel, hygiëne, voorzieningen; kortom alle sterren meer dan waard. Een nadeel: op de hotelkamers mag worden gerookt en ondanks de perfecte ventilatie ruik je dat als niet roker toch.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met vrienden
GMAW_2015, General Manager van Grand Millennium Al Wahda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Dear Jos van Mierlo,

Thank you for taking the time to write a review. All your comments are most important in bench marking our services. We will ensure your feedback will be given to all.

Furthermore, I will personally ensure that all your other feedback are addressed to avoid recurrence in the future

We look forward to welcoming you back soon.

Best Regards,

Enad Tannous
General Manager

Beoordeeld op 1 mei 2018

Een mooi hotel met meer dan 800 hotelkamers. De hotelkamer zelf was ruim en zeer licht, spijtig genoeg geen balkon waarschijnlijk omdat dit een hoog gebouw is. Een mooie badkamer met alles er op en eraan. Het hotel zelf is nogal veraf gelegen van alle bezienswaardigheden en dat is spijtig als je 's avonds nog eens iets wil gaan doen.
Het ontbijt was zeker in orde met heel veel keuze. We hebben hier 's avonds niet gegeten.
Het dakterras was zeker een aanrader, je kan hier lekker in de zon zitten.
Achter de hoek van het hotel is er een kleine shoppingcenter waar je in kan rondwandelen.

Kamertip: vraag een kamer zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
Dina B, Front Office Manager van Grand Millennium Al Wahda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2019

Thank you for choosing to stay at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi and providing your honest feedback on Expedia Review Page

Beoordeeld op 17 februari 2018

De kamers zijn ruim en met alle comfort.
Bad- en douchefaciliteiten uit de kunst.
Mooi zwembad met fantastisch uitzicht op de 24e verdieping.
Snelle en professionele in- en uitcheck.
Ontbijt in grote zaal uitgebreid, kleine ontbijtzaal van mindere kwaliteit.
Het wachtten op de liften is vervelend.
Het personeel is vriendelijk en voorkomend.

Datum van verblijf: februari 2018
GMAW_2015, General Manager van Grand Millennium Al Wahda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2018

Dear Willem K

Thank you for giving us a perfect rating.

Hope your next visit is just around the corner.

Kind regards,

Enad Tannous