Trip.com
PricelineUS$ 107
TravelocityUS$ 102
Destinia.comUS$ 121
Beoordeeld op 17 februari 2018

De kamers zijn ruim en met alle comfort.
Bad- en douchefaciliteiten uit de kunst.
Mooi zwembad met fantastisch uitzicht op de 24e verdieping.
Snelle en professionele in- en uitcheck.
Ontbijt in grote zaal uitgebreid, kleine ontbijtzaal van mindere kwaliteit.
Het wachtten op de liften is vervelend.
Het personeel is vriendelijk en voorkomend.

Datum van verblijf: februari 2018
GMAW_2015, General Manager van Grand Millennium Al Wahda Hotel & Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2018

Dear Willem K

Thank you for giving us a perfect rating.

Hope your next visit is just around the corner.

Beoordeeld op 22 januari 2018

Fantastisch hotel. Prachtige ruime kamers. Gezien we met een groepsreis waren heb ik niet echt een goed zicht op de ligging. Personeel heel vriendelijk en gedienstig. Mocht ik ooit de kans krijgen zou ik er zeker weer logeren.

Datum van verblijf: februari 2017
GMAW_2015, General Manager van Grand Millennium Al Wahda Hotel & Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2018

Dear Doroosje,

Wow what a wonderful review.

Thank you for giving us a perfect rating.

The team and I were very pleased to read that we were able to deliver best service.

We hope to welcome you back in the very near future to the Grand Millennium Al Wahda Hotel.

Sincerely yours,

Beoordeeld op 10 december 2017

We kwamen midden in de nacht aan en hadden een super vlotte incheck.
Prima hotel met goede service.
Goed ontbijt, neem de grote ontbijtzaal, het is daar uitgebreider !
Prima bedden, wij hadden wel een luidruchtige airco.
Lekker zwembad ( en spa) op de rooftop.
In de avond kun je daar borrelen met uitzicht over de stad.
In de hal coffee corner met lekker gebak.
Al met al een prima verblijf gehad daar.

Datum van verblijf: november 2017
GMAW_2015, General Manager van Grand Millennium Al Wahda Hotel & Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2017

Dear Brecht1,

Thank you very much for your feedback.

I am delighted to read you had a great stay in Grand Millennium Al Wahda.

I am looking forward to welcome you back very soon.

Beoordeeld op 3 december 2017

5 sterren hoge verwachtingen maar viel toch een beetje tegen mooi hotel prima ontbijt mooi kamer maar toch net niet de waauw factor heel erg druk als je het hotel uitliep hele drukke omgeving gr theo astrid

Datum van verblijf: november 2017
GMAW_2015, General Manager van Grand Millennium Al Wahda Hotel & Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2017

Dear sala51,

Thank you very much for your feedback.

Sincerely yours,

Beoordeeld op 18 oktober 2017

Mooi hotel en uitstekende service. Mag ook wel voor 5 sterren. Ontbijt was uitstekend. Zwembad op het dak ook een aanrader om eens te gaan kijken. Het hotel had eigenlijk maar één minpunt. De airco was erg luidruchtig. Dat geeft met slapen toch wel irritatie. Verder geen opmerkingen en zonder dit zou ik ze een 10 geven.

Kamertip: vraag naar een kamer met airco die weinig geluid maakt
Datum van verblijf: oktober 2017
GMAW_2015, General Manager van Grand Millennium Al Wahda Hotel & Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017

Dear RVH1967,

Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel.

I am looking forward to welcome you back very soon.