2 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 107
TravelocityUS$ 102
Destinia.comUS$ 121
Beoordeeld op 10 december 2017

We kwamen midden in de nacht aan en hadden een super vlotte incheck.
Prima hotel met goede service.
Goed ontbijt, neem de grote ontbijtzaal, het is daar uitgebreider !
Prima bedden, wij hadden wel een luidruchtige airco.
Lekker zwembad ( en spa) op de rooftop.
In de avond kun je daar borrelen met uitzicht over de stad.
In de hal coffee corner met lekker gebak.
Al met al een prima verblijf gehad daar.

Datum van verblijf: november 2017
GMAW_2015, General Manager van Grand Millennium Al Wahda Hotel & Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2017

Dear Brecht1,

Thank you very much for your feedback.

I am delighted to read you had a great stay in Grand Millennium Al Wahda.

Beoordeeld op 3 december 2017

5 sterren hoge verwachtingen maar viel toch een beetje tegen mooi hotel prima ontbijt mooi kamer maar toch net niet de waauw factor heel erg druk als je het hotel uitliep hele drukke omgeving gr theo astrid

Datum van verblijf: november 2017
GMAW_2015, General Manager van Grand Millennium Al Wahda Hotel & Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2017

Dear sala51,

Thank you very much for your feedback.

We hope to welcome you back in the very near future to the Grand Millennium Al Wahda Hotel.

Sincerely yours,

Beoordeeld op 18 oktober 2017

Mooi hotel en uitstekende service. Mag ook wel voor 5 sterren. Ontbijt was uitstekend. Zwembad op het dak ook een aanrader om eens te gaan kijken. Het hotel had eigenlijk maar één minpunt. De airco was erg luidruchtig. Dat geeft met slapen toch wel irritatie. Verder geen opmerkingen en zonder dit zou ik ze een 10 geven.

Kamertip: vraag naar een kamer met airco die weinig geluid maakt
Datum van verblijf: oktober 2017
GMAW_2015, General Manager van Grand Millennium Al Wahda Hotel & Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017

Dear RVH1967,

Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel.

Beoordeeld op 17 oktober 2017

GM Al Wahda is een groot en mooi hotel. De kamers en de service waren uitmuntend. Zwembad op rooftop is heerlijk. In de avond kun je er lekker loungen. Niets te klagen, grote luxe, erg fijn! Omgeving ook erg fijn met de Al Wahda Mall, een hypermarket, en leuke winkels eromheen. Ligging erg centraal en goed begaanbaar.

Datum van verblijf: oktober 2017

Dear Suraksha86,

Thank you for giving us a perfect rating.

The team and I were very pleased to read that we were able to deliver best service.

Sincerely yours,

Beoordeeld op 9 oktober 2017

Mooi en groot hotel. De kamers zijn ruim en proper. De badkamer heel ruim met veel ruimte voor toiletgerief. Kamers ip de 28 ste verdieping zijn super vlot te bereiken. Personeel aan de receptie zijn super vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2017
GMAW_2015, General Manager van Grand Millennium Al Wahda Hotel & Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2017

Dear Vakantleganger142,

Thank you very much for your positive feedback.

I am delighted to read you had a great stay in Grand Millennium Al Wahda.

I am happy our team had the chance to play an active role in your booking and contributed to make your stay unforgettable.