8 personen bekijken dit hotel
Inge C
Great!
Beoordeling van Fairmont Bab Al Bahr
5,0 van 5 bollen3 apr 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prachtig hotel, netjes en van alle comfort voorzien! Super leuk zwembad,privéstrand... goede service! Prijs kwaliteit zeker zijn geld waard! Enige werkpuntje :graag vegan food voorzien.
We komen zeker terug hier en kunnen het iedereen aanbevelen hier op vakantie te komen! Abu D'habi is btw prachtig! See you soon
Datum van verblijf: april 2022Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Pool and Garden View
  • eDreams
23.6 km van Fairmont Bab Al Bahr
Meer hotels in Abu Dhabi bekijken
Beoordeeld op 23 februari 2020

We hebben Gold Creek view geboekt. Echter de Queensize two beds i.p.v. de Kingsize. Dan merk je hoe het werkt. Alles wordt in het werk gezet en uiteraard geregeld. Wel op de vijfde en dat gaat even met de housekeeping niet goed. Melding van gemaakt en dat wordt ook gelijk opgelost. Het eten was goed, omgeving prima en de zeer vriendelijke huishouding. Personeel is echt erg vriendelijk. Hotel is echt een aanrader.

Kamertip: Gold level is echt een aanrader.
Datum van verblijf: februari 2020
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste 639rickv,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Fairmont Bab Al Bahr erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team.

Beoordeeld op 9 februari 2020

Ondanks dat ik voor het werk reisde, heb ik een heerlijke tijd gehad in dit hotel. De kamers zijn ruim en licht. Ik had een kamer met Creek view en dit was prachtig. Het personeel is super vriendelijk, met speciale dank aan Houria aan de balie en Paola Odchigue en Prasath van de cleaning. Het zwembad is fantastisch met een ingebouwde poolbar. We hebben fantastisch lekker gegeten in het Steakhouse!!!

De douche is in de badkamer met gewoon een afloopje in de vloer (geen douchecabine), dit is iets minder handig. In de kamer zijn er in de hoekjes enkele kleine opknapwerkjes nodig.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Beste stefanie_to_world,

We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons team, met name Houria, Paolo & Prasath. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

We hebben met ons gezin een aangenaam verblijf gehad, speciale complimenten voor Aslam! Die maakte ons verblijf nog aangenamer, met een top oudejaarsavond compleet met een goed diner, muziek en een mooie vuurwerkshow!.

Datum van verblijf: januari 2020
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Beste kwakkenbos,

Beoordeeld op 30 december 2019

Prima hotel / bedden mogen maatje breder ..... restaurant goed ..pas op neem GEEN AirPort taxi ... 4 x duurder dan gewone taxi / aanrader is om member te worden ivm aantrekkelijke up garde (incl ontbijt of half pension)

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019

Beste awesseling,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Algemeen manager

Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Kamers goed en fijne plek. Ontbijt vrij goed. Wel een wat ‘koude’ architectuur.
Geweldig geholpen door Yana. Ze wist alle leuke restaurantjes en begreep precies wat we zochten. Echt een aanwinst voor het hotel. Tot volgend jaar Yana.

Datum van verblijf: december 2019
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Beste 347maartens,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team vooral Yana. We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.