13 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 04/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
PricelineUS$ 166
FairmontUS$ 166
Hotels.comUS$ 197
Beoordeeld op 9 februari 2020

Ondanks dat ik voor het werk reisde, heb ik een heerlijke tijd gehad in dit hotel. De kamers zijn ruim en licht. Ik had een kamer met Creek view en dit was prachtig. Het personeel is super vriendelijk, met speciale dank aan Houria aan de balie en Paola Odchigue en Prasath van de cleaning. Het zwembad is fantastisch met een ingebouwde poolbar. We hebben fantastisch lekker gegeten in het Steakhouse!!!

De douche is in de badkamer met gewoon een afloopje in de vloer (geen douchecabine), dit is iets minder handig. In de kamer zijn er in de hoekjes enkele kleine opknapwerkjes nodig.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Beste stefanie_to_world,

We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons team, met name Houria, Paolo & Prasath. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

We hebben met ons gezin een aangenaam verblijf gehad, speciale complimenten voor Aslam! Die maakte ons verblijf nog aangenamer, met een top oudejaarsavond compleet met een goed diner, muziek en een mooie vuurwerkshow!.

Datum van verblijf: januari 2020
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Beste kwakkenbos,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Fairmont Bab Al Bahr erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team.

Beoordeeld op 30 december 2019

Prima hotel / bedden mogen maatje breder ..... restaurant goed ..pas op neem GEEN AirPort taxi ... 4 x duurder dan gewone taxi / aanrader is om member te worden ivm aantrekkelijke up garde (incl ontbijt of half pension)

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019

Beste awesseling,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Algemeen manager

Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Kamers goed en fijne plek. Ontbijt vrij goed. Wel een wat ‘koude’ architectuur.
Geweldig geholpen door Yana. Ze wist alle leuke restaurantjes en begreep precies wat we zochten. Echt een aanwinst voor het hotel. Tot volgend jaar Yana.

Datum van verblijf: december 2019
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Beste 347maartens,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team vooral Yana. We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Gedurende de F1 in Fairmont verbleven. er was duidelijk te merken dat alles draait om service en om de gasten. Van een warm welkom bij het ontbijt, tot de vriendelijke Sanjay van housekeeping die me iedere ochtend op mijn weg terug vroeg hoelaat ik mijn kamer opgemaakt wou hebben.
Wat ze hier doen is een kunst, een persoonlijke behandeling voor een hotel met deze grootte.
Goede bedden, goede service, uitstekende locatie en heerlijk eten, echt een aanrader!

Datum van verblijf: december 2019
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2019

Beste Sandervd28,

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team vooral Sanjay. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.