9 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor zo 3 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Word beloond met One Key
Destinia.com
Volledig restitueerbaar voor di 27 feb.
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 10 november 2022 via mobiele applicatie

Geweldige ligging van het hotel. Ontzettend aardig en behulpzaam personeel. Vele voorzieningen en ruime moderne kamers. Goede uitvalsbasis naar alle bezienswaardigheden in Abu Dhabi.
De hotel conciërge Ivans was goed op de hoogte van alle mogelijkheden en heeft ons met alles fantastisch geholpen.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 7 mei 2022

Wij zijn vandaag met 5 man naar het hotel gegaan en zijn we wat gaan drinken op het Wetdeck. Daar waren ze heel vriendelijk en waren er lekkere drankjes. Johanna de hostoss van het Wetdeck heeft ons heel goed en fijn geholpen. Ze heeft ons alles goed uitgelegd en was zeer vriendelijk. We hebben er zeker van genoten !

Datum van verblijf: mei 2022
W Abu Dhabi - Yas Island Management, Other van W Abu Dhabi - Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2022

Hello Z6AWnickyh,

Thank you for your complimentary review of your experience at WET Deck!

It is fantastic to know that Johanna made your visit extra special, and we do hope to welcome you again sometime soon!
You are always welcome at W Abu Dhabi - Yas Island!

All the best,

Beoordeeld op 3 mei 2022 via mobiele applicatie

Speciaal hier geboekt voor de Formule1 ervaring. Gevraagd naar kamer aan die kant en 't was inderdaad fantastisch. Heerlijk zittend op 't ruime balkon, genieten van het circuit en de haven.
Ontbijt buffet zeer uitgebreid en goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige mindere puntjes zijn het gebrek aan privacy bij gebruik wc en badkamer. Wordt veroorzaakt door het matte glas, mooi maar je ziet er bijna alles doorheen. En het bed is vrij hard.
Erg schoon en verzorgd hotel, kamers en terrein. Speciale dank aan Biren en Mando voor hun advies en hulp.
Ene zwembad alleen toegankelijk voor 21+ ivm serveren alcohol. Andere zwembad op dak 2e gebouw. Beetje onhandig. En beiden ondiep en vrij klein dus niet geschikt voor baantjes trekken.
Op woensdagavond kun je over de F1 baan wandelen of fietsen, gratis, ook fietsenhuur. Dit wordt niet door hotel verzorgd maar door 't circuit zelf. Ook zijn er luxe pakketten beschikbaar met het rijden van snelle wagens over de baan (behalve tijdens de Ramadan).
Lokatie vlak bij Mall, Ferrari world, WB pretpark en waterpark. Ook Covid test lokatie vlakbij, en zeer goedkoop.

Kamertip: Vraag naar kamer met uitzicht over F1 circuit bij interesse. Kamer alleen delen met iemand waarbij privacy niet erg belangrijk is.
Datum van verblijf: april 2022

Hello Nesser68,

Thank you so much for your positive and detailed review of your recent stay.

It is wonderful to know that you enjoyed your overall stay and everything what W Abu Dhabi - Yas Island has to offer and we appreciate your feedback regarding SUN Deck.

We look forward to your next stay, please come back sometime soon!

All the best,

Beoordeeld op 18 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel met zeer ruime kamers met doorzichtige glazen wand in badkamer. Prachtig uitzicht over de zee.
Alles wat je je wenst. Centraal gelegen.
Goed personeel bij exclusief ontbijtbuffet.
Happy hour met gratis wijn.
Manager had meer aandacht voor receptioniste dan voor klant. Heel irritant.

Datum van verblijf: februari 2019
YasHotelManagement, General Manager van W Abu Dhabi - Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2019

Beste helmaravestein,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recente verblijf bij Yas Hotel te beoordelen.
Ik ben blij om te lezen dat genoten heeft van veel aspecten tijdens uw verblijf, waaronder onze unieke locatie, ruime kamers en het prachtige uitzicht over de Yas Marina en het Circuit.
We proberen onze service altijd te verbeteren, en zullen proberen meer gast georineteerd te werken.
We verwelkomen u graag binnenkort weer. U bent altijd van harte welkom in het Yas Hotel.

Algemeen directeur

Beoordeeld op 14 november 2018

indien je een fan bent van F1 is dit een tophotel. kames kijken uit op het circuit. mooie lichte, moderne kamers. 's avonds verlicht de buitenkant in verschillende kleuren, vanuit de rooftop bar heb je uitzicht over het ganse circuit. dichtbij Ferrari world en Warber Bross park. Kleine zwembaden.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
YasHotelManagement, General Manager van W Abu Dhabi - Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2018

Hallo rosseannie, bedankt voor je feedback. Fijn dat je hebt genoten van het prachtige uitzicht van het dakterras met zwembad op het Yas Marina & Circuit. Wij zien u graag terug bij ons in het Yas Island om te ervaren wat wij allemaal te bieden hebben. Je bent altijd welkom bij Yas Hotel!

Hartelijke groeten,

Jason Harding