Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Meerdere manieren om te betalen
Trip.com
Beoordeeld op 29 mei 2023 via mobiele applicatie

Het personeel was heel vriendelijk ik kon mijn spullen achter laten in de lobby ,kamer was goed ,schoon, netjes en hele goede bedden
Justin en man moham waren heel behulp zaam .en goed eten mooi strand
Aanrader .en als je er toch bent moet je naar de sjijk .......mosk .
Dus dat

Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Reisde alleen
Ahmed Issa, General Manager van Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2023

Dear Passenger32404482576,

Thank you very much for your excellent review. We are delighted to learn that you have enjoyed our facilities and services. We very much look forward to having the pleasure of welcoming you again when you next return.

Beoordeeld op 22 mei 2023 via mobiele applicatie

Abdo is perfect persoon en hij werk met respect van klanten. Hartelijk bedankt voor service. Restaurant is toop en kwaliteit. Hotel en beach is fantastisch, alles personeel is zo goed. Bedankt .als jij wil genieten van privé strand en fantastisch service uw bent in de justitie plek.

Datum van verblijf: mei 2023
Ahmed Issa, General Manager van Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2023

Dear Ani S,

Beoordeeld op 16 maart 2022

Een echte aanrader. Vriendelijk ontvangst en behulpzaam personeel zeker onze staff member Manmohan was zeer behulpzaam
ook het ontbijt en de maaltijden waren zeer lekker ook de kamers ruim en netjes ,het strandpersoneel was ook steeds behulpzaam

Datum van verblijf: maart 2022
Ahmed Issa, General Manager van Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2022

Dear nadinesN1963VB,

Thank you for your review, we truly do look forward to welcoming you back in the near future.

Beoordeeld op 21 oktober 2019 via mobiele applicatie

Het is een super mooi hotel met mooie kamers. Personeel is erg vriendelijk en wil alles doen om je verblijf zo goed mogelijk te maken. Het hotel heeft een eigen strand waar je handdoeken en een koelbox met water krijgt.

Datum van verblijf: oktober 2019
AhmedIssa2, General Manager van Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2019

Dear Roos,

Thank you for your wonderful review, it makes us very proud of our hotel and services! We truly do look forward to welcoming you back in the near future.

Shangri-La Hotel and Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi

Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

Tussen het centrum en Yas eiland ligt dit geweldige hotel. Uitstekende service, schoon en prima ontbijt buffet. Op de verjaardag van mijn echtgenote tot twee maal toe verrast met een cholocadetaartje en lofzang. Dank jullie wel: Gopal, Kyaw,Debendsa, Motaleb, Checne, Grace en Fitsa. Mooi prive strand en altijd een taxi, klaar om in te stappen. Aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
AhmedI2380, General Manager van Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your wonderful review. We are delighted to learn that you have enjoyed our facilities and services. We very much look forward to having the pleasure of welcoming you again when you next return.

Shangri-La Hotel and Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi