Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een top hotel, dicht bij de grote moskee op slechts een half een van het vliegveld. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Prima gym, sauna en zwembad. Het hotel voldoet aan alle verwachtingen en bovendien is het eten prima. Zeer uitgebreid multicultureel ontbijtbuffet en in de avond hoogwaardig live cooking bij het buffet.

Datum van verblijf: oktober 2018
ParkRotanaAbuDhabi, General Manager van Park Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2018

Dear Jhon R

Thank you for staying at Park Rotana and for your recent review on Tripadvisor.

We appreciate your feedback and we are happy to know that you had such a wonderful time during your stay at Park Rotana.

We hope that we will have the pleasure of welcoming you back to Park Rotana in the near future.

Beoordeeld op 20 februari 2018

Het verblijf in het Rotana Abu Dhabi hotel is bijzonder plezierig. Personeel is zeer vriendelijke, plezierig en hulpvaardig. Kamers zijn zeer goed verzorgd en mooi. Ontbijt is uitstekend. Het hotel is vlak bij de moskee gelegen, maar relatief ver van alle andere bezienswaardigheden. Alles is goed bereikbaar met de taxi, maar dat duurt wel meestal 30 minuten enkele reis.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rotana Hotels
ParkRotanaAbuDhabi, General Manager van Park Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2018

Dear HEHA S

Thank you for your comments about our property, our facilities and our colleagues.

We are glad to read that you found our hotel comfortable and that our services were excellent. Our amazing colleagues strive all efforts to ensure that our guests may enjoy an unforgettable experience at our hotel and we are glad that you took with you some happy memories.

We are looking forward to welcoming you back to Park Rotana in the near future.

Beoordeeld op 20 februari 2018

Zeer verzorgd hotel met alle faciliteiten (zelfs een winkeltje met verse broodjes, fris...) die nodig zijn. Zeer vriendelijk en vlot personeel. Ligging is wel redelijk ver van bvb emirates palace of Yas island maar voor een kleine 10 euro wordt je er gebracht met de taxi. Ligging voor de Zayed Moskee (de bezienswaardigheid in Abu Dhabi) is wel perfect.

Datum van verblijf: februari 2018

Dear geert876

We are glad to read that you found our hotel comfortable and that our service was excellent. Our amazing colleagues strive all efforts to ensure that our guests may enjoy an unforgettable experience at our hotel and we are glad that you took with you some happy memories.

We are looking forward to welcoming you back to Park Rotana in the near future.

Beoordeeld op 20 juni 2017

Een fantastisch hotel met een geweldige service van het personeel, zeer behulpzaam bij bediening, zwembad , bar en receptie.
Uitstekende comfortabele kamers van alle gemakken voorzien. Zeer goed ontbijt en mogelijkheden voor te dineren.
Kortom prijs/kwaliteit verhouding Top!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rotana Hotels
ParkRotanaAbuDhabi, General Manager van Park Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2017

Dear luchabets

We would like to thank you for your positive feedback regarding your stay at Park Rotana Abu Dhabi.

I am delighted to read that you enjoyed your stay with us and our services, facilities and dining experience have met your expectations.

We look forward to welcoming you back to Park Rotana Abu Dhabi!

Best regards,

Beoordeeld op 11 april 2017

Zwembad van het hotel is prachtig met zijn pool-bar. Alleen heel erg slecht dat er in mini letters in de kaart vermeld staat dat de prijzen niet inclusief 20% belasting zijn. Wij schrokken ons wezenloos toen we de rekening ontvingen. De man achter de receptie zei dat dit gebruikelijk was, echter was dit hier de eerste keer dat ons dat was overkomen.

Hotel ligt op een kwartier rijden van het centrum van Abu Dhabi. Taxi's zijn niet super duur maar ook niet spotgoedkoop. Zeker iets om rekening mee te houden als je iedere dag heen en terug in de taxi moet zitten, minstens 30 minuten. Je kan niet de hele tijd heen en weer gaan.

jammer dat er geen kamers met balkon zijn. De bedden en kussens liggen heerlijk!
Schoonmakers deden alleen de nodige dingen opruimen van de kamer en lieten zoveel ze kunnen gewoon liggen. Van een vijfsterren hotel ben ik gewend dat de hotelkamer er pico bello uitziet als je terugkomt, zelfs je eigen kleren en spullen. Hier helaas niet het geval.

Ontbijt is uitgebreid en was er goed. Vriendelijk personeel alleen de koffiemelk die wij kregen was iedere ochtend aan het klonteren als we het in de koffie deden.

Datum van verblijf: april 2017