Opslaan

vanaf 67,35 US$
vanaf 89,00 US$
vanaf 79,00 US$
Beoordeeld op 10 maart 2020

Vanaf het uitzichtpunt 300 meter boven in de toren heb je een fraai uitzicht over de stad en omgeving. Je ziet dan heel goed dat Abu Dhabi eigenlijk geen stad is maar een verzameling van bebouwde en nog te bebouwen eilanden.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 26 januari 2020

Voor omgerekend 25 Euro incl een drankje kun je genieten op de 74e verdieping van een prachtig uitzicht en dat 360 graden,heerlijk zit en loungebanken.Aanrader als je in Abu Dhabi bent.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 27 december 2019 via mobiele applicatie

Een aanrader, observation deck at 300 meter in de Etihad towers in Abu Dhabi. Mooiste 360 graden view over Abu Dhabi met fantastisch zicht op Emirates palace. Het duurste hotel ter wereld zeggen ze. Ook heb je een mooi zicht op het nieuwe paleis van de sjeik van Abu Dhabi. Er zijn totaal 5 torens. Veel te zien. We hebben heerlijk gegeten boven.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 25 december 2019

We hadden afgesproken op het 63st verdiep in de bar voor de Happy Hour. Een belevenis op zich. Van alle kanten konden we Abu Dhabi onder een zee van lichtjes bekijken. De Coctails waren heel lekker en niet eens zo prijzig vergeleken bij andere plaatsen.De inkom in de lobby is ook al groots, vooral nu met de Formule 1 gebeuren. Zeker een aanrader voor wie Abu Dhabi bezoekt.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 16 december 2019

De torens vormen samen een mooie skyline.
Schitterend in de zon.
En je moet natuurlijk thee gaan drinken op de 74° verdieping met een prachtig zicht.

Datum van activiteit: december 2019