Radissonhotels.com
dickmfo

Top

5,0 van 5 bollen18 dec 2020 beoordeeld
Heerlijk hotel met super service niveau. Personeel is werkelijk geweldig! Niets is teveel. Kamers zijn super schoon, ontbijt buitengewoon. Dit hotel kan ik iedereen aanbevelen.op loopafstand van de corniche.
Datum van verblijf: december 2020
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 jan 2021
Dear dickmfo,
Thank you for commenting after your last stay at Radisson Blu Martinez.
My team and I are grateful for your full TripAdvisor score, witnessing your entire satisfaction.
We endeavor making every moment matter to you and all our guests. We hope to see you again son. François Galoisy.

0.8 km van Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut
3.7 km van Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut
Restaurant
Meer hotels in Beiroet bekijken
Beoordeeld op 17 oktober 2020

In dit hotel was heet goed vertoeven. Al was het vlak voor de corona lockdown en protesten. De kamer was aangenaam, met een goed bed. Het zwembad was heerlijk. Het ontbijtbuffet was wel uitgebreid, al had het voornamelijk oosterse ontbijt ingrediënten. Lekker, maar even wennen. De service was heel erg goed. Je betaald wel extra als je services regelt via het hotel in plaats van zelf regelen.

Datum van verblijf: februari 2020
Francois Galoisy, General Manager van Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2020

Dear Boekenwurm88,
Thank you for sharing your feedback after your stay at Radisson Blu Martinez. We are delighted that you enjoyed our facilities and service. our indoor pool is indeed a key feature of the hotel, specially during cold and rainy winter days. I hope that we will have the pleasure accommodating you again in the near future. Best regards. Francois Galoisy.

Beoordeeld op 6 november 2018

Wij hadden de standaard kamer geboekt. Prima in orde. Elke dag schoonmaak etc.
Wat erg fijn aan dit hotel is, is het zwembad en het bubbelbad. Heerlijk om savonds
nog even lekker wat baantjes te trekken en de spieren in het bubbelbad te laten
herstellen.
Ontbijt is ook zeker goed te noemen. Personeel ook goed en attent.

Kamertip: Wil je in het middnsegment de luxe ervaren is dit echt een aanrader.
Datum van verblijf: november 2018
Francois G, General Manager van Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Dear dertmar,
Thank you for posting your feedback after your stay at Radisson Blu Martinez.
We are honored that you find it a heaven to relax and re-energize in the heart of the bustling capital.
The pool is subject to great care in terms of maintenance and cleanliness. I hope that you will choose us again in the future. Francois Galoisy.

Beoordeeld op 17 januari 2017 via mobiele applicatie

In december twee keer gelogeerd in het Radisson Blu Martinez. De eerste keer twee overnachtingen en de tweede keer een overnachting. Vanuit het hotel kun je snel en gemakkelijk het centrum van Beiroet bezoeken.
In het hotel bevindt zich een zwembad waar je goed kunt zwemmen. Het water is volgens Nederlandse begrippen wel een beetje warm.
Het ontbijt is prima. Het personeel is vriendelijk en service gericht.

Datum van verblijf: december 2016
Francois G, General Manager van Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2017

Dear Sir S,
We welcome guests' feedback on TripAdvisor. After staying at Radisson Blu Martinez you gave us good insight on the great memories you took away. My team and I are delighted that you enjoyed our leisure facilities and Super Breakfast. We all endeavor to place guest at center stage. I look forward to your next stay with us. Francois Galoisy.

Beoordeeld op 24 augustus 2016

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Francois G, General Manager van Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016

Beoordeeld op 27 februari 2015

Prima hotel om te verblijven als je in Beirut bent. We kregen een upgrade wat natuurlijk heerlijk is. Er zijn prima voorzieningen (25 meter zwembad, vergader mogelijkheden). En het personeel is erg behulpzaam. Zij zorgen steeds voor onze taxi (ook als we buiten het hotel waren belde we het hotel hiervoor) wat ons veel uitzoek werk heeft bespaart.

Kamertip: geef aan dat je overweegt hier regelmatiger te komen. Dan wordt er snel een upgrade gegeven
Datum van verblijf: februari 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Kosta K, General Manager van Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2015

Dear Gert Jan v,

I would like to seize this opportunity to thank you for taking the time to share your feedback on TripAdvisor!

I was delighted to read that you enjoyed your stay and in particular our indoor swimming pool, conference facilities and central location!

I was thrilled to know that you appreciated the friendliness of our staff who took care of all your requirements and especially the taxi arrangements!

I look very much forward to welcoming you back when travels bring you back to the area!

Sincerely,
Kosta Kourotsidis