InterContinental
Bespaar meer met IHG One Rewards
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 1 februari 2018 via mobiele applicatie

Ik vind het altijd heerlijk hier te komen. Aan alles wordt gedacht en iedereen is ontzettend vriendelijk. Ik voel me altijd net een prinses hier! Heerlijk ontbijt, mooie kamers, schoon, en het personeel staat dag en nacht met een grote glimlach voor je klaar.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Benson G, Manager van Intercontinental Bahrain, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2018

Geachte janieksol

Bedankt dat je altijd hebt gekozen om bij ons te blijven en dat je de tijd wilt nemen om je verblijfservaring met andere reizigers te delen

Het doet ons deugd te weten dat u het altijd leuk vindt om bij ons te blijven en dat u er altijd goed voor zorgt dat u zich als een prinses voelt.

We waarderen feedback van onze gewaardeerde gasten net als u en uw opmerking over ons personeel, de toestand van de kamers en het ontbijt is echt bemoedigend.

We kijken uit naar uw volgende verblijf bij ons in de nabije toekomst.

vriendelijke groeten

Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel! Aan alles is gedacht! Mooie sportschool, ook is er een squashbaan aanwezig. 2 mooie zwembaden met heerlijke ligbedden. Ook de kamers zijn mooi en ruim opgezet. Heerlijke bedden en mooie badkamer. Ik zou er graag nog een keer verblijven!

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Benson G, Manager van Intercontinental Bahrain, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2017

Dear Charlane V

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons op TripAdvisor te beoordelen.

We zijn blij om je geweldige feedback te ontvangen en blij om te weten dat je onze heath clubfaciliteiten hebt genoten.

We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen voor een aangenaam verblijf in de nabije toekomst.

vriendelijke groeten

Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel dat een grondige verbouwing is ondergaan. De kamers hebben een update gekregen en stralen luxe uit. De moderne badkamer is van alle gemakken voorzien. Mooi zwembad en zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: mei 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 5 juni 2017

Dear Ajfmaassen,

let us thank you for your recent stay with us and your good words towards the facilities in the hotel. We are also delighted that you name your review as "modern", as we are constantly trying to upgrade the facilities in order to offer trendy, up-to-date and comfortable premises for our valued guests.
It is our pleasure having you with us and hope to welcome you back in the near future again.

Beoordeeld op 11 mei 2017 via mobiele applicatie

Het is een super mooi hotel. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er is zoveel mogelijk. Twee zwembaden en verschillende restaurants. Zeker een aanrader en niet alleen zakelijk maar ook vakantie.

Datum van verblijf: mei 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 13 mei 2017

Dear Winnymm

Thank you for reviewing us on TripAdvisor. Your feedback in recognition to our super beautiful hotel is truly encouraging and we are delighted to know that you liked our restaurant and pools.

Thank you again for recommending us to other travelers both for business and leisure.
We hope to welcome you back in the near future

Best Regards

Beoordeeld op 13 november 2016 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met moderne kamers. Vriendelijke stafmedewerkers. Geweldig ontbijtbuffet. Twee heerlijke zwembaden. Spa en gym zijn uitstekend. Wifi is snel. In de nabijheid van het vliegveld. Geweldig hotel om nog eens naar terug te keren.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
khaled m, Manager van Intercontinental Bahrain, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2016

Dear Our Valued Guest,

Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are truly delighted to hear that you have enjoyed your stay with us, your comments and feedback about your overall experience and our friendly staff are highly appreciated and a strong motivator to us to excel in our performance.

Best regards.
Khaled Maaty