Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 2 april 2017 via mobiele applicatie

Groot 5 sterren hotel met zeer goede service. Ik geloof iets van 12 verschillende restaurants met goed eten! Mooi zwembad en alles perfect schoon. Mooie kamers met goede badkamers! Zeer goed bed! Niet goedkoop maar waar voor je geld. Helaas zijn tijdens de ramadan maar 2 restaurants geopend.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Visnja V, Guest Relations Manager van Gulf Hotel Bahrain Convention and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2017

Dear r_vandenheuvel,
Thank you for choosing to stay at Gulf Hotel Bahrain Convention & Spa and for your valued review.
I am very pleased to know that you had an outstanding experience. And I am very proud that our team managed to meet your expectations.
We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable stay.
On behalf of Gulf Hotel team,

Beoordeeld op 7 april 2016

Tijdens de Formule 1 zijn we met een grote groep in dit geweldige hotel ondergebracht. De samenwerking met het personeel van het hotel om de Party van Telesport tot een succes te maken is in woord fantastisch. Alle credits gaan naar Mr. Ali Amralla die ons verblijf tot een super weekend heeft gemaakt. Daarnaast hebben kunnen ervaren wat gastvrijheid in dit hotel is en in Bahrain. Wat een heerlijk hotel is dit. Kom zeker weer snel terug.

Datum van verblijf: maart 2016
Visnja V, Guest Relations Manager van Gulf Hotel Bahrain Convention and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2016

Dear VictorDick,
We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable stay.

Beoordeeld op 2 april 2016 via mobiele applicatie

Gister een Formule 1 bbq party gehad op uitnodiging van Telesport en Atbahrain. Zeer goed verzorgd op een zeer mooie locatie in een ontspannen sfeer. Uitgebreid buffet met heerlijke salades en diverse soorten vlees. Alles prima bereid door de chef. Voor herhaling vatbaar. Het hotel is ook super en heeft uitstraling.

Datum van verblijf: april 2016
Visnja V, Guest Relations Manager van Gulf Hotel Bahrain Convention and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2016

Dear Flip d,
It has been our pleasure to have you with us and thank you for your wonderful comments. Our employees work hard to make sure that our guests receive great service and enjoyable experiences.
Looking forward welcoming you back in the near future.

Beoordeeld op 31 maart 2016 via mobiele applicatie

Het is een van de oudste hotels in Manama en het is best goed vertoeven. Kamers zijn schoon en up to date. Maar je hebt niet doorlopend het gevoel dat het een echt vijf sterren hotel is.

Er zijn veel restaurants en bars in het hotel en de kwaliteit is goed.

Personeel is behulpzaam en accuraat.

Dear Tyconian,
Thank you for posting a review following your recent stay with us.
I am delighted to hear that you enjoyed your time with us and that we were able to provide you a memorable stay. We hope to have the pleasure in welcoming you back to Gulf Hotel Bahrain in the near future.

Beoordeeld op 18 maart 2016 via mobiele applicatie

Gewoon heel goed, vriendelijk onthaal, mooie kamers die ruim en zuiver zijn , enorme keuze uit een veelvoud van restaurants met enkele een verfijnde keuken. Snelle en vriendelijke respons wanneer met telefoon wat besteld of gevraagd wordt, kortom klasse.

Dear Andre T,
Thank you for posting your review regarding your recent stay with us.
We genuinely appreciate your kind words and look forward to the opportunity of welcoming you back sometime in the future.
On behalf of Gulf Hotel Bahrain Convention&Spa team,