Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 personen bekijken dit hotel
Booking.com
€ 224
Sofitel
€ 224
Priceline
€ 221
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.037)
Beoordelingen filteren
5.037 resultaten
Waardering van reizigers
4.246
548
130
58
55
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
4.246
548
130
58
55
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 5.037 beoordelingen
Beoordeeld op 11 november 2017

Bahrein is een nieuwe vakantie bestemming voor ons. Het heeft potentieel, het hotel heeft alles wat je zoekt in een zon vakantie: strand, zon, zwembad, goede service en vriendelijke staff. Jammer dat het hotel nogal afgelegen ligt van het centrum zodat je steeds een taxi moet nemen. Een dikke pluim voor het personeel in de millenium lounge. Zij zorgen ervoor dat je absoluut niets tekort komt. Dit hotel is een aanrader.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Jean-marc D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Experienc... M, Guest Relations Manager van Sofitel Bahrain Zallaq Thalassa sea & spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2017
Google-vertaling

Bonjour Jean-marc D,

Thank you so much for the positive review following your stay at Sofitel Bahrain!

We are absolutely thrilled to see that you consider our property "a must visit" in Bahrain. Thank you for your positive feedback back on our facilities as well! We will also pass on your kind comments to our Club Millésime ambassadors, who will all be very pleased to see that you enjoyed your time with us.

Hoping to see you stay with us again very soon!

Sincerely,
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 maart 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel om een strandvakantie door te brengen. Voorzien van alle luxe die je kan wensen, meerdere goede restaurants in het hotel zelf. Kamers zijn groot en hebben alles wat je nodig hebt. Voor onze zoon van 3 maanden werd zelfs een flessen-desinfectie apparaat op de kamer neergezet. Veel bedjes bij het strand of zwembad beschikbaar. Hotel ligt wel verder van de stad Manama af dus een huur-auto zoals wij hadden is geen overbodige luxe als je ergens heen wil. Het F1-circuit is dan weer wel om de hoek.
Conclusie: doen als je een strandvakantie in Bahrein zoekt

Datum van verblijf: april 2015
Reistype: Reisde met familie
Bedank NielsB282
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel M, Manager van Sofitel Bahrain Zallaq Thalassa sea & spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2016

Geachte Niels B,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Sofitel Bahrain Zallaq Thalassa Sea & Spa erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.

Hoogachtend,

Hanane RAZAMA
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 8 december 2015

Goede kwaliteit voor het geld. Uitstekend vis restaurant met uitzicht op de zee. Heeft een kleine maar effectieve fitnessruimte. Het privé-strand is schoon en ruim. Leuk en vriendelijk servicegericht personeel. Tapas bar met live muziek van Cubaanse band geeft veel sfeer.
Ik bezocht dit hotel 6-8 keer de afgelopen 13 maanden en ik zag dat het serviceniveau een beetje daal. Laatste twee keer was de mini-bar bij aankomst leeg en moest ik meerdere malen vragen om het te vullen, en kreeg ik enkele vage antwoorden van het servicepersoneel. Ook was de koffie niet bijgevuld nadat ik het gebruikt had. Ik wil koffie in de ochtend, want ik ben altijd heel vroeg op. Ook de shampoo was niet bijgevuld de volgende dag ... moesten vragen om een vulling ... dit lijken kleine puntjes, maar voor dit geld verwacht ik dat ook aan de details kloppen. Een ander punt, er zijn vele kamers met de stopcontacten laag bij de grond, om mijn haar droog te föhnen met de föhn van het hotel moet ik al bijna op de grond gaan zitten, echt vreemd dat hier niet goed over nagedacht is.

1  Bedank AlineAir
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.nl.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Hotel M, Manager van Sofitel Bahrain Zallaq Thalassa sea & spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2015
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to provide your feedback following your recent visit to Sofitel Bahrain Zallaq Thalassa Sea & Spa. We truly value your opinion, as it is from your observations that we are able to improve our services.

We have taken into consideration your constructive comments on regards the Minibar, Amenities in the room and the service.

Please be assured that we take all our guest feedback to be of utmost importance to us, hence it would be very much appreciated if you can share with us your personal information as Trip Advisor does not disclose the personal details of guests posting a review. If you could please email us on: H6722-AM1@accor.com.

Once again I would like to thank you for your comments on behalf of the team.

Yours Sincerely,

Hanane Razama
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juli 2015 via mobiele applicatie

Fantastisch hôtel, heerlijke maaltijden, vriendelijk personeel heb er mijn hart aan verloren, kijk er naar uit om terug te gaan, fantastische ligging, prachtig uitzicht, zeker goede omliggende restaurants, veel bezienswaardigheden in de buurt, gewoonweg Top👌🏼

Datum van verblijf: april 2015
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Irmke
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van management:Gereageerd op 28 juli 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for choosing our property for your recent stay in the Kingdom of Bahrain. It has been our pleasure to welcome you and I appreciate the opportunity to receive your feedback on Trip Advisor. I am delighted to read that you have enjoyed a Magnifique stay with us and appreciate your comments with regards to our restaurants, location and most importantly the service provided by my Ambassadors.

I do hope that you will visit us again soon and both myself and my team look forward to welcoming you for another Magnifique stay in the Kingdom of Bahrain.

Sincerely,

Samy Boukhaled
General Manager
Sofitel Bahrain Zallaq Thalassa Sea & Spa
Area General Manager Bahrain & Saudi Arabia

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Experienc... M, Manager van Sofitel Bahrain Zallaq Thalassa sea & spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken