100 US$
Priceline
Expedia.com68 US$
StayForLong100 US$
Beoordeeld op 29 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het was even een spannende rit in het donker naar Madaba. Maar het hotel maakte dit weer helemaal goed. Fijne grote kamer met alle gemakken. Vriendelijk personeel en een goeie locatie. Naast het hotel ligt hun parkeerplaats. Ontbijt was ook meer dan prima.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 november 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt in centrum van Madaba en wordt geleid door een familie. Vriendelijk personeel. Klein gezellige hotelbar. 's Ochtends bij het ontbijt is corn flakes aanwezig naast de gebruikelijke local food broodpannekoeken humus

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 3 juni 2018

Door onze late vlucht en de kuren van de GPS van onze huurwagen kwamen we aan in dit hotel om 2.30 AM. Geen probleem echter, we werden onmiddellijk geholpen en naar onze kamer gebracht.
Het hotel was zeer goed en had een eigen parking vlakbij.
Ontbijt zeer verzorgd, vriendelijke mensen, kortom leuk hotel.
Madaba als eerste routepunt in onze Jordanië reis bleek een zeer goede keuze.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 7 mei 2018

Kamer zag er in eerste instantie prima uit. Bij nader inzien bleken de drinkglazen niet schoon, de badkamer was ook niet school, afvoerputje zal vol haren en wastafel was niet schoongemaakt. De vloer in de kamer werd geveegd de dag na aankomst, echter de haren die er lagen bleven gewoon liggen. Toen we nieuwe glazen gingen halen sprak de baliemedewerker geen woord. Over het algemeen was het personeel onvriendelijk, ze groetten niet bij in- en uitgaan van het hotel. Er was 1 baliemedewerker die zeer behulpzaam en vriendelijk was. Alle lof voor deze man.
Wat betreft het ontbijt, alleen maar lof. Het zag er allemaal netjes uit en het smaakte prima. Personeel in het restaurant was wel weer vriendelijk.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 23 november 2017

Hotel was netje, schoon. Bedden lagen comfortabel en het was leuk dat er een balkon bij de kamer zat. Ontbijt was ruim keuze, prima geregeld. Enige nadeel was dat in de avond op de één of andere manier er geen warm water uit de kraan kwam (hotel is redelijk duur voor Jordaanse standaarden, dus verwacht je dit wel).

Datum van verblijf: oktober 2017