Opslaan

vanaf 121,80 US$
vanaf 63,00 US$
vanaf 44,90 US$
Beoordeeld op 25 februari 2020 via mobiele applicatie

Het gaafste hieraan vonden we dat het lijkt alsof alles er nog precies bij ligt als vroeger. Geen hulpconstructies en voorgebaande paden, maar pure ongerepte ruïne. Het lijkt alsof je het zelf voor het eerst ontdekt en het voelt als een avontuur. Wij gingen in februari, toen het nog niet heel warm en druk was. We kunnen ons voorstellen dat wanneer het heel druk is het avontuur er een beetje af is.
We hadden wisselvallig weer wat daardoor onverwachts de mooiste foto's opleverde. Af en toe liepen er een paar opdringerige gidsen, maar die kan je prima afslaan omdat de informatieborden al genoeg info leveren.
Al met al een leuke bezigheid voor zeker een halve dag en qua grootsheid evenaart het bijna Petra, met het voordeel dat dit minder bekend is.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 25 november 2019

Een heel mooie archeologische vindplaats. Heel mooie overblijfselen waar nog steeds verder onderzoek gebeurt, waar veel te zien is, en waar je ook goede uitleg kunt krijgen.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 7 november 2019

Prachtig bewaard gebleven locatie. Er worden nog steeds opgravingen gedaan. Enorme oppervlakte maar goed te belopen. Je kunt alles van dichtbij bekijken

Beoordeeld op 30 oktober 2019 via mobiele applicatie

Erg mooie Romeinse overblijfselen. Je kunt goed zien hoe de stad eruit heeft gezien. Langs de route staan goede informatieborden. Wij hebben daar +/- 3 uur rondgelopen om alles te kunnen bekijken.
Gratis entree met Jordanpas.

Beoordeeld op 18 oktober 2019

Wat een prachtige opgraving van een Romeinse stad. Er is nog zoveel intact dat je je in de Romeinse tijd kunt wanen.
Deze stad kun je bezoeken met de Jordan Pass (tip!).

We hebben hier best lang rondgelopen en we hebben nog niet alles echt gezien. We hebben er voor gekozen om zonder gids te gaan, omdat we een app hadden van onze reisagent met veel informatie. We hebben heerlijk rondgedwaald hoor het Hippodrome, het oude theater, de tempel van zeus, het Forum, cardo maximus etc.

Aanrader als u hier tijd voor heeft.