ZenHotels.com
Trip.com
Snaptravel
Beoordeeld op 1 oktober 2019 via mobiele applicatie

Ik wil het hotel niet meteen afbranden maar ze kunnen echt beter met weinig middelen. Het hotel ligt goed. Niet ver van het strand en veel leuke eet en drinktentjes om de hoek. En onze kamer had een mini raam (misschien hOok Carmel Market is op loopafstand (30 min).

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het hotel ziet er bij aankomst top uit. Echter was dat anders toen we de kamer in ging. Er hing een nare geur (bleek het schoonmaak middel te zijn). Misschien hadden we dit bij de boeking kunnen zien maar was ons niet opgevallen, staat in ieder geval niet op de bevestiging). Echter was de kamer niet schoon. Na melding werd dit wel meteen opgepakt. Na deze schoonmaak waren we nog niet tevreden maar we wilden de stad in en besloten dat de volgende dag te melden.

De volgende dag gemeld dat de douche en toilet echt nog smerig waren. Kalk en schimmel en uit de afvoerbuis van het toilet kwam een ondefinieerbaar goedje. Ze zouden het oppakken....'s avonds bij terugkomst was er niets mee gedaan. Na 2 meldingen waren wij er wel klaar mee, dus dan maar een recensie.

Bed was overigens goed. Maar we denken dat dit hotel met weinig middelen echt veel beter kan. Schoonmaak moet gewoon een keer goed de tijd nemen voor de kamers en vanaf dan bijhouden! Daarnaast moeten ze een andere aannemer zoeken. De kamers waren ooit heel mooi. Maar degene die reparaties uitvoert heeft geen opleiding genoten volgens mij. Alles wat hersteld of verbouwd is, ziet er niet uit. Slechte kitranden, niet afgeplakt, verfspatten etc. Zo zonde.

Ik raad het hotel nu niet aan omdat we in Tel Aviv echt beter hebben gehad voor minder geld. Echter als zij hun kamers een goede beurt geven dan wil ik het nog weleens proberen. Echter gezien de opvolging van onze schoonmaakvraag verwacht ik dat dit hotel snel in de categorie "vergane glorie" valt.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 februari 2019

Leuk hotel, met prima kamer, balkon, koffie en alles was schoon! Leuke en zeer vriendelijke ontvangst door de Leead en Tehila!! Ze namen de tijd, alle uitleg. Goede tips.
Hotel heeft fietsen en deze hebben we 3 dagen gebruikt, om de stad te verkennen. Heel leuk. In de straat zitten veel leuke hippe ontbijttentjes, lunch, barretjes. Hotel heeft geen ontbijt. Verder happy hour van 19/21 met hapje, leuk intitiatief. Koffie kun je pakken bij de receptie (Jura, heerlijke koffie!) Bus station tegenover hotel, heel handig als je bijv. naar Jerusalem wilt. Lijn 5 naar Centraal station en daar lijn 480 naar Jerusalem.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 13 november 2018 via mobiele applicatie

Dizengoff avenue boutique hotel is een modern en gastvrij hotel.
We werden warm ontvangen bij de receptie. Ieder moment van de dag! ,e gaven goede tips, waren benieuwd naar je belevingen, biden je cappuccino aan en organiseerde dagelijks een happy hour waarbij ze lekkere wijn en hapjes klaar hadden staan.
De bedden zijn heerlijk, de kamer mooi strak zwart/wit ingericht. Alleen was de badkaner piepklein. Maar fris!
De ligging waa centraal. Vanuit het hotel was je vlakbij strand en alle leuke wijken en bezienswaardigheden. Ik kom graag nog eens terug

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 2 februari 2018

Lang weekend om Tel Aviv te bezoeken. Dit hotel is uitstekend gelegen in het centrum van Tel Aviv met uitstende ontbijt mogelijkheden . De ontvangst was bijzonder hartelijk en vooral de assisent van de manager een uitstekende gastheer die perfekt engels spreekt.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Was in Tel Aviv voor een korte trip en kwam hij toeval in dit boutique hotel terecht. Het bleek een uitstekende keuze! Gastvrije ontvangst bij aankomst en tijdens het gehele verblijf heel vriendelijk en professioneel geholpen door de frontdesk, fijne kamer met balkon aan Dizengoff Street, gratis wijn in de lobby tijdens happy hour en superlocatie. Er hangt een prettige sfeer in dit hotel en de prijs is sympathiek. Absoluut value voor money! Ik ga naar dit hotel zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2017