Leg de laagste prijs van deze websites vast
Snaptravel
Travelocity
Beoordeeld op 2 februari 2019

Leuk hotel, met prima kamer, balkon, koffie en alles was schoon! Leuke en zeer vriendelijke ontvangst door de Leead en Tehila!! Ze namen de tijd, alle uitleg. Goede tips.
Hotel heeft fietsen en deze hebben we 3 dagen gebruikt, om de stad te verkennen. Heel leuk. In de straat zitten veel leuke hippe ontbijttentjes, lunch, barretjes. Hotel heeft geen ontbijt. Verder happy hour van 19/21 met hapje, leuk intitiatief. Koffie kun je pakken bij de receptie (Jura, heerlijke koffie!) Bus station tegenover hotel, heel handig als je bijv. naar Jerusalem wilt. Lijn 5 naar Centraal station en daar lijn 480 naar Jerusalem.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 13 november 2018 via mobiele applicatie

Dizengoff avenue boutique hotel is een modern en gastvrij hotel.
We werden warm ontvangen bij de receptie. Ieder moment van de dag! ,e gaven goede tips, waren benieuwd naar je belevingen, biden je cappuccino aan en organiseerde dagelijks een happy hour waarbij ze lekkere wijn en hapjes klaar hadden staan.
De bedden zijn heerlijk, de kamer mooi strak zwart/wit ingericht. Alleen was de badkaner piepklein. Maar fris!
De ligging waa centraal. Vanuit het hotel was je vlakbij strand en alle leuke wijken en bezienswaardigheden. Ik kom graag nog eens terug

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 2 februari 2018

Lang weekend om Tel Aviv te bezoeken. Dit hotel is uitstekend gelegen in het centrum van Tel Aviv met uitstende ontbijt mogelijkheden . De ontvangst was bijzonder hartelijk en vooral de assisent van de manager een uitstekende gastheer die perfekt engels spreekt.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Was in Tel Aviv voor een korte trip en kwam hij toeval in dit boutique hotel terecht. Het bleek een uitstekende keuze! Gastvrije ontvangst bij aankomst en tijdens het gehele verblijf heel vriendelijk en professioneel geholpen door de frontdesk, fijne kamer met balkon aan Dizengoff Street, gratis wijn in de lobby tijdens happy hour en superlocatie. Er hangt een prettige sfeer in dit hotel en de prijs is sympathiek. Absoluut value voor money! Ik ga naar dit hotel zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 25 oktober 2016

wij waren happy met alles geen problemen gehad
de ligging is geweldig van dit hotel wij hadden een kamer met balkon heerlijk koel s,avonds.
de service is zeer goed en o zo vriendelijk niets was te veel en dit gaf je een thuis gevoel!

G&M van der Sluis Perth West- Australia.

Datum van verblijf: oktober 2016