200 US$
223 US$
Gratis annuleren tot 03/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
283 US$
186 US$
BESPAAR 97 US$
Hotels.com200 US$
eDreams223 US$
Hurb283 US$
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Sfeervol boutique hotel aan de drukke boulevard vlak aan het strand. Nette moderne kamer, gezellige lobby om te zitten met een koffie of watertje (gratis aangeboden) en supergaaf dakterras om op te chillen met schommelstoelen en een hot tub die helaas wel buiten werking was.

Datum van verblijf: mei 2018
SeaTelAviv, Guest Relations Manager van Sea Executive Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Dear Pascal V,
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to submit you review.
We are delighted to hear you enjoyed your time at our hotel and that you liked our lobby as well as our rooftop.
Our hot tub is currently out of service, and while so is not advertised as part of the hotel services. But with the lovely Tel Aviv beach right across the street, I am sure you found it nicer to dip in :)

It has been our pleasure to host you and may we see you again when travel brings you back our way.
Kind regards,
Danielle Kalev
Guest relations manager

Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Toen wij bij dit hotel aan kwamen schrokken wij wel wat, want de voorzijde beneden werd verbouwd en zag er daarom nogal armoedig uit. Maar eenmaal bij de receptie binnen gekomen werden wij gerustgesteld. Want de ontvangstruimte was modern en goed verzorgd. Met gratis koffie, thee en andere versnaperingen voor de gasten. De dubbele kamers zijn voor 4 personen niet enorm ruim maar desondanks goed te doen. Het ontbijt is uitgebreid en wordt in buffetvorm aangeboden. Op het dak is een grote open ruimte met relaxstoelen en jacuzzi (helaas buiten gebruik toen wij er waren). Met uitzicht over de skyline van Tel Aviv. Vanaf het hotel is het nog geen 50 meter lopen naar het strand. Goede restaurants en bars zijn op korte loopafstand gelegen. Gezien de ligging en de faciliteiten heeft dit hotel een prima prijs/kwaliteitverhouding. Dus van harte aanbevolen!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 januari 2015

Ik heb hier een week gelogeerd in een Suite met één slaapkamer en balkon. De slaapkamer is ruim met veel kastruimte en een lekkere leunstoel; grote badkamer met (regen)douche, toilet en vaste wastafel. Woonkamer met grote zit-/slaapbank en fauteuil en aansluitend een keuken die van alle gemakken is voorzien met eethoek. Dit alles werd dagelijks schoongemaakt.
Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. In de lounge is een 24/7 koffiefaciliteit.
Kom hier zeker terug

Kamertip: Als je veel op je kamer verblijft een kamer met volledig zeezicht nemen..
Datum van verblijf: december 2014
  • Reistype: Reisde alleen
SeaTelAviv, Manager van Sea Executive Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2015

Dear Cees,

We appreciate your review and feedback on Trip Advisor.
We were delighted to know you enjoyed the hotel's suites and services.
Your compliments have been forwarded to our staff.
We hope to host you again in the near future.

Best wishes,
Gilat Boim
Yield Manager
Sea Executive Suites

Beoordeeld op 22 september 2014

Een prachtige kamer, goed bed en prima ontbijt. Veel faciliteiten zoals de sauna, fitness, onbeperkt koffie & thee, goede spaprodukten en het allerbelangrijkste vriendelijk en behulpzaam personeel. Fantastisch hotel!!!

Kamertip: Eigenlijk zijn alle kamers goed maar (zij)zeezicht is natuurlijk een aanrader
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 2 maart 2014

We zijn hier twee dagen geweest en het was een geweldige ervaring. De staff is excellent en niets is te veel voor ze. Super ontbijt, vriendelijk personeel, mooie nette en goed verzorgde kamer. Zeer zeker de moeite waard. We komen hier absoluut terug bij ons volgende bezoek. Super bedden. Groot genoeg voor 2 stellen in 1 studio. Al met al een geweldige ervaring. Ligging direct aan het strand is toch wat iedereen wil. Straat oversteken en je bent er. Lobby met gratis koffie en koekjes is netjes, ruim en een heerlijke plek om te zitten als je dit al niet op je kamer wilt. Zeer zeker aan te bevelen. Uitstekende kwaliteit, prijs verhouding.

Datum van verblijf: februari 2014
SeaTelAviv, Manager van Sea Executive Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2014

Dear Guest,

Thank you for writing your review about the Sea Executive Suites.
We are delighted to know that you enjoyed the hotel's location, breakfast and services.
I have shared your feedback with our team.
We are hoping to welcome you again soon.

My kindest regards,
Gilat Boim