Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.251)
Beoordelingen filteren
1.251 resultaten
Waardering van reizigers
912
220
51
30
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
912
220
51
30
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.251 beoordelingen
Beoordeeld op 27 mei 2014

Eerst de goede dingen: ligging is perfect vlak bij de haven vol (toeristen !!)restaurants , het strand, en de betaalde parkeerplaatsen. De suites ruim, goed gemeubileerd, mooie badkamer, alles erop en eraan. Niets op aan te merken. Alles werd ook goed schoon gehouden.
Nu de minder goede zaken: wij hadden een probleempje met Mr. Salim betreffende een beloofde korting van onze vorig verblijf. Dit is min of meer opgelost met de belofte deze korting de volgende keer te berekenen en met een half flesje wijn als troost. Dit krijgt geen schoonheidsprijs, een tegemoetkoming had beter voldaan.
Wat betreft ontbijt, niet veel variatie, niets bijzonders. De bediening traag en niet op hun taak ingesteld. Behalve Mevrouw Ella, als zij er was ging alles gesmeerd.Alle lof voor haar. Er was dan meteen een hele andere stemming op het ontbijt terras.Mensen kregen dan hun koffie, thee of andere dranken zoals besteld. Prachtige locatie overigens die plek. Toen wij weggingen bij het hotel was er niemand te zien om met de koffers te helpen. Alles hebben wij zelf naar buiten moeten dragen en dat voor een 5 sterren Hotel!
Samengevat: komen wij terug? Zeker, helemaal voor onze kleindochter was een suite ideaal. Waren wij tevreden? Redelijk, maar met mijn man alleen zou ik toch misschien voor een andere locatie kiezen gezien de prijs/kwaliteit verhouding.

Kamertip: suite 303 and 305 are good.
Datum van verblijf: mei 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank lya123
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alexander63505, Front Office Manager van Alexander Tel-Aviv Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2014
Google-vertaling

Dear Iya123,

Thank you for your kind words and review.

We will be happy to host you again in the future.

Best regards,

Selim Atias
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 14 maart 2019

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
grandalexander, Guest Relations Manager van Alexander Tel-Aviv Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 februari 2019

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
grandalexander, Guest Relations Manager van Alexander Tel-Aviv Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 februari 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
grandalexander, Guest Relations Manager van Alexander Tel-Aviv Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 februari 2019

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
grandalexander, Guest Relations Manager van Alexander Tel-Aviv Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken