Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Kamers kunnen een nieuwe (schone) vloerbedekking gebruiken, hier en daar een lik verf. Lobby en restaurant mooi. Zwembad ijskoud water, niemand zwemt, wel een badmeester ter plekke aanwezig. Ontbijt buffet uitgebreid. Locatie redelijk, dicht bij de zee, 15 min lopen van bars en restaurants

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
EranHendler, Resident Manager van InterContinental David Tel Aviv, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2017

Dear AP01_9,
Thank you for your review of the hotel. I will be sure to pass on your comments to the team. We hope to welcome you back in the future.

Sincerely,

Beoordeeld op 25 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een keurige ontvangst, -ondanks iets gedateerd- een nette kamer, een uitstekend ontbijt, een goed verzorgde business lounge met heerlijke lokale hapjes, vriendelijke bediening en een heerlijk zwembad zorgen voor een prima verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
EranHendler, Resident Manager van InterContinental David Tel Aviv, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2017

Dear Mitchell1976,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,

Beoordeeld op 25 februari 2017 via mobiele applicatie

Mooie, verzorgde, ruime kamer met alle producten in de badkamer aanwezig. Koffie, thee en water eveneens in de kamer aanwezig. Ontbijt heerlijk en uitgebreid, zelfs met een glaasje bubbels . Vlakbij het strand aan de grote wandelboulevard. Uitstekende ligging. Een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2017
EranHendler, Manager van InterContinental David Tel Aviv, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2017

Dear Selectie,

Thank you for taking the time to review your stay with us. We take great pride in our restaurants and bars offerings, and I'm delighted to learn that you enjoyed them. Located across the beachfront promenade and just steps away from the Soho of Neve Tzedek, our hotel is indeed the perfect starting point to exploring Tel Aviv.

I look forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely yours,

Beoordeeld op 18 januari 2017

Een prachthotel, gelegen aan de zee, met magnifiek ontbijt, prachtige kamers en zeer vriendelijk personeel. Mijn kamer had zijdelings zeezicht maar dat is echt prachtig. Grote ramen. Een mooie stijlvolle kamer!

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
EranHendler, Resident Manager van InterContinental David Tel Aviv, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2017

Beste Kvv3583,

Bedankt voor uw review over uw verblijf. Fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad, en kon genieten van het uitzicht over de Mediterraanse zee. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen!

Beoordeeld op 27 januari 2016

Ruime kamers,met zachte bedden en prachtig uitzicht op zee. Hotel is een leuke buurt aan de kust. Ontbijt is heerlijk met voldoende keus en de faciliteiten van het David InterContinental zijn goed.
Zwembad zou een opknap beurt kunnen krijgen.

Datum van verblijf: oktober 2015
naamabd, Public Relations Manager van InterContinental David Tel Aviv, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2016

Dear Nickpep,
Thank you for taking the time to review our hotel.
We're so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We believe that the location of the hotel is one of the best and the view from our hotel is out of this world, and we're happy to hear that you agree! Our staff are always happy to help you out and we are happy to hear you enjoyed your room and our lavish breakfast buffet.
We look forward to welcoming you back soon!

Best regards,
Hila