Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Erg lux hotel met een mooie kamer en een leuke bar. Vanaf het hotel is het 20 minuten naar het vliegveld. Langs het hotel is een grote shopingsmall met twee verdiepingen vol met winkels. Voor mij is dit een prima hotel om te verblijven als ik Tel Aviv land midden in de nacht of om weer te vertrekken op de laatste nacht van mijn verblijf in Israel.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
ella k, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Tel Aviv City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Geachte Stefan,

Heel erg bedankt voor je review van ons hotel.
Ik ben blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Het is iets waar onze medewerkers trots op zijn, dus we waarderen uw feedback.

We hopen dat je ons opnieuw zult bezoeken.

Oprecht,
Ella Kronkop

Beoordeeld op 24 juli 2017

Dit jaar al weer voor de 4e keer in dit hotel. Prima hotel, nette kamers, uitgebreid ontbijt buffet. Hotel ligt op loopafstand van Sarona Market, ideaal om uit eten te gaan of om wat te drinken. De ligging aan uitvalswegen maken het een goede plek om andere steden in Israel te bezoeken zonder 's ochtends erg veel last te hebben van het verkeer in Tel Aviv.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 januari 2017 via mobiele applicatie

Lux hotel in centrum van Tel Aviv langs een groot shopping mall. Kamers zijn lux en groot. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Hotel licht langs de snelweg en boven het station dus is goed bereikbaar. Vanuit hotel ben je in 20min op de luchthaven per taxi.

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Ella K, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Tel Aviv City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2017

Beste gast,

Dank je wel voor een echte feedback.
Ik waardeer de tijd die u neemt om uw opmerkingen met ons te delen en veel reizigers over de hele wereld.

Ik ben blij dat u de locatie als meest geschikte er een te vinden. .

Ik hoop dat u van harte welkom terug op je toekomstige bezoeken.

Beste wensen,
Ella

Beoordeeld op 9 juni 2016 via mobiele applicatie

Prima zakelijk hotel in het centrum van Tel Aviv.

Positief
- kamer service
- lekker ontbijt
- goede sport accommodatie

Negatief
- onbeschofte medewerkers bij de 10e verdieping. Het sport/spa gedeelte.
- in de avond vrij weinig te doen maar daarom is het ook een zakelijk hotel.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Ella K, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Tel Aviv City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2016

Geachte heer Roman K,

Dank u voor de tijd neemt om je aardige test publiceren.

Ik ben blij dat je van de faciliteiten van het hotel, vooral het ontbijt, de locatie en roomservice.
Als een guest relations manager was ik het meest bezorgd over uw ervaring bij de Health club. Ik zal de opmerkingen aan de kribbe te drukken om ervoor te zorgen dat onze gasten genieten van meest attente en professionele service.

Hopelijk zullen we een kans om tot uw dienst om u op de toekomst gelegenheid hebben.

Beste wensen,
Ella

Beoordeeld op 2 juni 2013 via mobiele applicatie

200$ per nacht is te veel voor basis faciliteiten. Met uiterst lakse bediening in restaurant en arrogante manager bij inchecken.
Ver van de bewoonde wereld en geen sfeer. De kok kon nog geen ei bakken zoals gewenst, achter de koffie aanjagen anders blijven de kopjes leeg etc etc. Matig management zou ik de schuld willen geven.

Datum van verblijf: juni 2013