Leg de laagste prijs van deze websites vast
189 US$
Travelocity177 US$
CheapTickets177 US$
Tripadvisor177 US$
Beoordeeld op 15 maart 2018

ruime kamer, zeer vriendelijk en efficient personeel, uitgebreid ontbijtbuffet en de prijs kwaliteitverhouding was top. hotel ligt op loopafstand van de oude stad. hotel is zeer rustig gelegen en mooie city view vanaf ontbijtruimte op 4de etage

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 maart 2018

ik vond alles aan dit hotel geweldig. personeel aan de balie supervriendelijk, behulpzaam en efficient. ruime kamer, mooi ingericht, prima voorzieningen, goede bedden, heerlijke douche. uitgebreid ontbijtbuffet op bovenste etage met uitzicht over de stad en de olijfberg. locatie dichtbij de Oude Stad. en tot slot, althans in maart 2018, een ongelooflijk scherpe prijs-kwaliteit verhouding

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 december 2017

Met twee personen 3 nachten in het National Hotel verbleven, zeer goed bevallen. Gezellig gelegen in de Arabische wijk, 5-10 minuten lopen van de oude stad en tram. Het personeel is vriendelijk, de kamers erg schoon, fijn bed en echt een lekker en uitgebreid ontbijtbuffet (met goede koffie). Voor de kamers zal men geen design prijs winnen, maar buiten ons raam wat niet op goed op slot ging echt niets op het hotel aan kunnen merken. Mooie kunst/schilderijen in de gangen overigens!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Ons laatste hotel tijdens onze rondreis door Israël. De luxste van de 4 en ook gelijk de goedkoopste! Midden in de arabische wijk op liopafstand van de oudd stad en de graftuin.Kamers zagen er leuk uit, waren ook netjes schoon. Alleen tijdens onze overnachting kwamen er wat kleine gebreken te voorschijn: wc lekte iets, airco werkte niet naar behoren en het gordijn hing niet helemaal in de haakjes. Verder wel een heel goed en uitgebreid ontbijt! Voor de prijs ben ik de minpuntjes allang vergeten!!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in arabische deel van Jeruzalem. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet. Prima kamers met ruime badkamer en airco. Wifi is helaas belabberd hetgeen deels wordt gecompenseerd door desk-tops op de gang. Op 5 minuten lopen van de Old City en Damascus-gate waar tramlijn 1 vertrekt en het busstation is. Neem daar lijn 231 naar Bethlehem.

Datum van verblijf: november 2017