Inclusief ontbijt
Priceline
ZenHotels.com
Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Ons laatste hotel tijdens onze rondreis door Israël. De luxste van de 4 en ook gelijk de goedkoopste! Midden in de arabische wijk op liopafstand van de oudd stad en de graftuin.Kamers zagen er leuk uit, waren ook netjes schoon. Alleen tijdens onze overnachting kwamen er wat kleine gebreken te voorschijn: wc lekte iets, airco werkte niet naar behoren en het gordijn hing niet helemaal in de haakjes. Verder wel een heel goed en uitgebreid ontbijt! Voor de prijs ben ik de minpuntjes allang vergeten!!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in arabische deel van Jeruzalem. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet. Prima kamers met ruime badkamer en airco. Wifi is helaas belabberd hetgeen deels wordt gecompenseerd door desk-tops op de gang. Op 5 minuten lopen van de Old City en Damascus-gate waar tramlijn 1 vertrekt en het busstation is. Neem daar lijn 231 naar Bethlehem.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt in een hele drukke straat. Het oogt mooi aan de buitenkant, maar de kamer was minder fraai. We vonden haar in de douche, sterke urinegeur en een rookgeur walmde door de kamer vanuit de gang. We hadden geen uitzicht op buiten. Enkel een raam waar je op een stoel moest staan om iets te kunnen zien. Raam keek uit op een muur.
Daar zien ze me nooit meer terug.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 april 2017

centraal gelegen vlak bij de oude stad. Rustige kamer met voldoende voorzieningen en vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt met kok die allerlei eier gerechten maakt.
Nadeel was maar een kop thee of koffie bij het ontbijt. koffie voor Jerusalem aan de dure kant.

Kamertip: Hogere verdieping met kamers aan de oostkant zijn het rustigst
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 22 februari 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven deze week 3 nachten in dit hotel, dat zeer aantrekkelijk geprijsd is. Gelegen op korte loopafstand van o.a. de graftuin en de Damascus Poort. Juist die ligging dicht bij de oude stad maakt dit hotel bijzonder. De medewerkers zijn erg aardig, de kamers ruim en het ontbijt uitgebreid. Op de 4e etage is een restaurant met mooi uitzicht over de Olijfberg. Er is een overkapt terras waar waterpijp gerookt kan worden. Wel jammer dat er geen biertje of glas wijn besteld kan worden... Naast het hotel is een gratis eigen parkeerterrein.

Datum van verblijf: februari 2016