Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Algotels
ZenHotels.com
Beoordeeld op 6 augustus 2022

Het hotel zit in het centrum van nieuw Jeruzalem en op een kwartiertje lopen van Jaffa gate, richting de oude stad. Het is een klein hotel met mooie (wel wat kleine) kamers die goed schoongehouden worden. We zaten aan de achterkant, waar het doodstil was. Dan ook nog een lekker ontbijt en als kers op de taart: elke dag happy hour met een lekker wijntje en lekkere hapjes.

Datum van verblijf: augustus 2022
Estelle Hock, Owner van Arthur Hotel - an Atlas Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2022

Hi Thank you for taking the time to write your kind words and high score rating. We are delighted that you enjoyed our well-designed, modern room, our hotel's super location near to all that Jerusalem has to offer and our helpful staff who go above and beyond to ensure guests have a memorable experience at our hotel.
It is nice to read that you enjoyed our hotel’s delicious breakfasts with our various offerings for different dietary needs.
Our complimentary ‘happy hour’ is very popular. Great that you had the opportunity to enjoy it.
We do hope to welcome you back to one of our Atlas hotels!
Best Regards,
Estelle Hock – Guest Relations Manager, Atlas Hotels
Ayala Dekel - Hotel Manager, Arthur Hotel

Beoordeeld op 30 september 2021 via mobiele applicatie

Fijn, kleinschalig hotel op een prima lokatie nabij de Machane Yehuda markt en veel restaurants met zeer vriendelijk personeel, mooie ruime kamers en een prima ontbijtbuffet. Aan te raden! Wel handig om een kamer aan de achterzijde te vragen, aan de voorzijde lawaai van het uitgaansleven.

Kamertip: Parkeren is mogelijk in parkeergarage op minuut lopen van hotel. Via hotel kun je dagkaart kopen met korting
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 10 april 2019 via mobiele applicatie

Mooie en gezellige kamer. Aan alles is gedacht: kapstok, mooie kast, badkamer met bad, goed bed, balkon, airco, waterkoker. Ontbijt is uitgebreid en goed. Je kunt binnen en buiten zitten. Tips van de receptie voor restaurants in Jeruzalem zeker opvolgen! Aardige en behulpzame mensen. 10 minuten wandelen vanaf de oude stad en hotel zelf zit in gezellige buurt.

Datum van verblijf: april 2019
Atlas_Hotels_Israel, Guest Relations Manager van Arthur Hotel - an Atlas Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Hi Amsterdam1979
Thank you for your kind words and high rating score.
We are pleased to hear that you appreciated our attentive staff, delicious breakfast and our hotel's superb location, close to everything that Jerusalem has to offer.
We are happy that you enjoyed your well-designed, modern room
We hope to welcome you again at one of our Atlas hotels!
Best Regards,
Estelle Hock – Guest Relations Atlas Hotels
Ayala Dekel - General Manager, Arthur Hotel

Beoordeeld op 28 mei 2016 via mobiele applicatie

We zijn 4 nachten in dit hotel geweest. Gastvrije ontvangst door vriendelijke, goed Engels sprekende jonge vrouwen. Ontbijt goed, Israelisch dus brood voldoende maar dan met kaas of ei. Bedden aan de korte kant. Borrel tussen 5 en 7 pm gratis is leuk om even na te praten met je reisgenoot. Ik zou hiervoor weer kiezen; oude stad op 10 minuten lopen en alle trendy bars en restaurants om de hoek

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 28 mei 2016 via mobiele applicatie

Genoten van dit hotel. Het ligt in een voetgangersgebied, de tram is vlakbij. De oude stad loop je in 10 minuten heen. Voldoende bars en restaurants in de buurt om heen te gaan.
De receptie is vriendelijk en deskundig. Er rijdt een golfkarretje naar het hotel zodat je niet met je bagage hoeft te sjouwen.
Ontbijt is prima, niet super uitgebreid. S avonds is er een happy hour met gratis drankjes en hapjes.
De kamers zijn mooi en functioneel. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: mei 2016