Speciaal tarief beschikbaar
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
ZenHotels.com
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Beoordeeld op 30 september 2021 via mobiele applicatie

Fijn, kleinschalig hotel op een prima lokatie nabij de Machane Yehuda markt en veel restaurants met zeer vriendelijk personeel, mooie ruime kamers en een prima ontbijtbuffet. Aan te raden! Wel handig om een kamer aan de achterzijde te vragen, aan de voorzijde lawaai van het uitgaansleven.

Kamertip: Parkeren is mogelijk in parkeergarage op minuut lopen van hotel. Via hotel kun je dagkaart kopen met korting
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 10 april 2019 via mobiele applicatie

Mooie en gezellige kamer. Aan alles is gedacht: kapstok, mooie kast, badkamer met bad, goed bed, balkon, airco, waterkoker. Ontbijt is uitgebreid en goed. Je kunt binnen en buiten zitten. Tips van de receptie voor restaurants in Jeruzalem zeker opvolgen! Aardige en behulpzame mensen. 10 minuten wandelen vanaf de oude stad en hotel zelf zit in gezellige buurt.

Datum van verblijf: april 2019
Atlas_Hotels_Israel, Guest Relations Manager van Arthur Hotel - an Atlas Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Hi Amsterdam1979
Thank you for your kind words and high rating score.
We are pleased to hear that you appreciated our attentive staff, delicious breakfast and our hotel's superb location, close to everything that Jerusalem has to offer.
We are happy that you enjoyed your well-designed, modern room
We hope to welcome you again at one of our Atlas hotels!
Best Regards,
Estelle Hock – Guest Relations Atlas Hotels
Ayala Dekel - General Manager, Arthur Hotel

Beoordeeld op 28 mei 2016 via mobiele applicatie

We zijn 4 nachten in dit hotel geweest. Gastvrije ontvangst door vriendelijke, goed Engels sprekende jonge vrouwen. Ontbijt goed, Israelisch dus brood voldoende maar dan met kaas of ei. Bedden aan de korte kant. Borrel tussen 5 en 7 pm gratis is leuk om even na te praten met je reisgenoot. Ik zou hiervoor weer kiezen; oude stad op 10 minuten lopen en alle trendy bars en restaurants om de hoek

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 28 mei 2016 via mobiele applicatie

Genoten van dit hotel. Het ligt in een voetgangersgebied, de tram is vlakbij. De oude stad loop je in 10 minuten heen. Voldoende bars en restaurants in de buurt om heen te gaan.
De receptie is vriendelijk en deskundig. Er rijdt een golfkarretje naar het hotel zodat je niet met je bagage hoeft te sjouwen.
Ontbijt is prima, niet super uitgebreid. S avonds is er een happy hour met gratis drankjes en hapjes.
De kamers zijn mooi en functioneel. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 11 november 2015

Een aangenaam, mooi en proper hotel. Maar erg kleine kamertjes en het ontbijt is wel uitgebreid qua salades maar weinig variatie qua brood, beleg, eitjes.... Vriendelijk personeel, die gouden tips geven voor leuke restaurants in de buurt. Locatie is super!

Datum van verblijf: november 2015