eDreams
Orbitz.com
StayForLong
Trip.com
Beoordeeld op 20 april 2019 via mobiele applicatie

Heel goed hotel op een prima locatie; loopafstand van allerlei restaurants en ook naar de oude stad. De kamer was heel mooi en het ontbijt was erg uitgebreid en lekker! Ook de afstand tot het openbaar vervoer was ideaal, al zijn wij gewend om redelijk veel lopend te doen, dus voor ons was dat niet nodig. Al met al een top hotel en een fantastisch verblijf gehad!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 16 juni 2017

Voor een tweede keer dit hotel bezocht. Helaas viel het deze keer tegen. We hadden na onze goede ervaringen van 2 jaar geleden opnieuw geboekt. Helaas bleef deze keer de service uit voor een groep van 35 personen.
Geen wijn bij het diner of een drankje achteraf. Ook konden we 's avonds geen koffie meer bestellen.Als hotel hadden ze in ieder geval meer kunnen verdienen, of is dat Nederlandse ondernemersmentaliteit?
Het afrekenen van alle rekeningen, daar zeg ik maar niets over, dat het een drama was dat is zeker. Helaas...als reisleider gaat dit hotel toch van mijn aanbevelingenlijstje.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 29 juli 2016

Een mooie Joods hotel met gastvrij personeel. Het ontbijt is heerlijk met een ruim assortiment. Wij waren met een groep van 25 personen, dat was heerlijk. Het personeel is heel gastvrij en denkt mee waar nodig.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 16 februari 2015

Dit hotel ligt 10 minuten lopen van de oude stad Jeruzalem. Onze kok Firas maakten van het ontbijt iedere dag een verassing, ook de obers Ahmad en Ibrahim waren erg behulpzaam en vriendelijk. We hebben een goede tijd in het hotel gehad en als we teruggaan naar Jeruzalem willen we zeker weer in dit hotel verblijven.

Datum van verblijf: januari 2015
ShaniSaad, Manager van Montefiore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2015

Dear Guest,
thank you very much indeed for your lovely feedback of Hotel montefiore. I am very pleased that you had such a nice stay with us and that all aspects of the hotel have left such a memorable impression.
Looking forward to welcoming you back soon.
Warm regards
Shani Saad
Front Office Manager

Beoordeeld op 3 september 2014

De kamer was ruim en licht. Gewaardeerd werd het ontbijt, niet westers en zeer gevarieerd. De ligging is aan een rustige straat met een aantal winkels en eet- en drinkgelegenheden. Het centrum is malkelijk te voet te bereiken.

Datum van verblijf: maart 2014