Opslaan

Jerusalem Full Day Tour
62 beoordelingen
vanaf 74,00 US$
Beoordeeld op 23 februari 2020

De manier waarop het museum is opgezet laat de boodschap nog beter binnenkomen. Ook al weet je van alle verschrikkingen , het blijft meer dan verschrikkelijk als je de beelden ziet. Als Nederlander was het bijzonder om de boom voor Corrie ten Boom te vinden.

Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Hier krijg je kippenvel van. Helaas gebruiken de Israëliërs het ook als een soort stil wapen, waarmee ze zich continu in een slachtofferrol plaatsen. Dat waren de Joden in Europa ook, alleen de Israëlische politiek heeft geen schone handen. Neemt niet weg dat dit monument absoluut indrukwekkend is en erg belangrijk. Opdat het anti semitisme ooit de wereld uitgaat en er vrede komt tussen Israël en Palstina.

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit is zo indrukwekkend. Hier zou iedereen naar toe moeten. Neem audioguide en laat je door het museum leiden. Dit mag nooit vergeten worden

Beoordeeld op 4 februari 2020

Ik dacht redelijk van de verschrikkingen van de holocaust op de hoogte te zijn, maar dit sloeg alles, Sober gebracht in een prachtig architectonisch gebouw (van Liebeskind?). Een absolute must voor elke bezoeker aan Israel

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 30 januari 2020 via mobiele applicatie

Kippenvel, kriebels, emotioneel. Dit museum grijpt je bij de keel. Het is zo indrukwekkend dat we er stil van zijn geworden. Het verhaal van de Holocaust komt diep binnen. De slachtoffers krijgen een naam en een gezicht. Koffers, kinderschoentjes, dagboeken. Jeetje, het grijpt ons nu nog aan. Aanrader en verplichting in Jeruzalem

Datum van activiteit: januari 2020