Google
vanaf 99,00 US$
vanaf 73,00 US$
vanaf 125,00 US$
Beoordeeld op 28 februari 2020 via mobiele applicatie

Echt een bijzondere ervaring. Er zijn 2 ingangen. Hoofdingang moet je al snel 1 uur wachten en de andere ingang welke is te bereiken via de oude markt binnen enkele minuten sta je binnen

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 30 januari 2020 via mobiele applicatie

Zeker de bekendste plek van Jeruzalem. Mannen en vrouwen gescheiden. Maar beide even fanatiek in hun gebed. De Joodse mannen en vrouwen gaan volledig op in hun religie. Indrukwekkend, vreemd, ongewoon.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 12 januari 2020

De rust en de stilte tussen al deze verschillende godsdiensten is een voorbeeld voor de wereld. Het moet kunnen om elkaar te accepteren en samen te zoeken naar het geluk. Laten we ervoor gaan

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 31 december 2019

We zijn hier zowel overdag als gedurende de avond geweest. In de avond is het minder druk, maar bovenal is de sfeer vele malen intiemer. Je mag (als man) de Synagoge in lopen, alles bekijken, niemand legt je een strobreed in de weg. Je voelt je welkom.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 30 december 2019

Doe dit bezoek niet op sjabbat want dan mag je enkel van op verre afstand foto’s trekken. Probeer ook een bar mitswa bij te wonen ( voor de vrouwen onder ons van op een bank waar je kan opstaan om te kunnen kijken over de muur tussen vrouwen- en mannen kant)

Datum van activiteit: november 2019