eDreams
Marleen H
Amsterdam, Noord-Holland, Netherlands
beetje sleets, maar prachtig!
2 okt 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prachtige plek in de stad, mooi terras, mooie architectuur en heerlijke sfeer! Gezellige service en via het hotel een prachtige exclusieve dagtour naar Hebron, Herodion en Mar Saba gemaakt met Jiries Aznar (Jerry), +972 52 238 1055, jerryasmar@gmail.com
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
  • ZenHotels.com
Gratis parkeren
Meer hotels in Jeruzalem bekijken
Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 2 nachten en dat is prima bevallen. Ruime kamer, ongeveer 10 a 15 minuten lopen naar Jaffa gate, 20 minuten naar Damascus gate waar centraal busstation is en je bijvoorbeeld de bus naar Nazareth kan nemen. Hotel heeft geweldige uitkijk toren waar je goed over de stad kan uitkijken. Gratis parkeren onder het hotel. Je ziet hier en daar dat het een beetje vergane glorie is maar de positieve dingen doen de balans voor ons positief uitslaan.

Datum van verblijf: juli 2018
HassanAshayer, Guest Relations Manager van Jerusalem International YMCA, Three Arches Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Dear Rene,

Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel.
I am glad that you found our location convenient.

Looking forward to welcoming you again soon.
All the best,
Hassan Ashayer.

Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

We hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Geweldig vriendelijk en behulpzaam personeel.
Heerlijk ontbijt en Lubna maakt de lekkerste eitjes voor je! Dank je wel Lubna voor je gastvrijheid.
We zullen zeker nog een keer terug komen.
Locatie is ook perfect. Paar min lopen naar centrum en oude stad. Vlakbij de Jaffapoort. Gezellige buurt.
Ruime kamers en schoon.

Datum van verblijf: juni 2018
HassanAshayer, Guest Relations Manager van Jerusalem International YMCA, Three Arches Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Dear Yvette,

Thank you for this wonderful review. Also this great rating.
I am so happy to hear that you enjoyed your stay with us.
I will make sure to inform Lubna how much you loved her omelettes and her service.

Looking forward to welcoming you in the near future.
All the best,
Hassan Ashayer.

Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Leuke speeltuin onderaan de trappen voor het restaurant (je kunt ze net niet in de gaten houden vanuit t restaurant). Het eten was okay, niet heel speciaal. Bediening was met te weinig personeel, zodat alles lang duurde en men geen aandacht had. Aanrader voor mensen die eten willen dat niet uit t midden oosten afkomstig is. Hamburger/ pasta/ patat/ etc. Kwalitatief goed, niet bijzonder. Voor iets netter publiek.

Datum van verblijf: september 2016
179office, General Manager van Jerusalem International YMCA, Three Arches Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2016

Dear Guest,

We appreciate your feedback on your experience of staying at the YMCA Three Arches Hotel.
Regretfully, some aspects failed to meet your expectations, and we thank you for letting us know. Be assured that your commentary will be transmitted to the relevant managers, as we are committed to offering only our very best to our guests.

We hope that you will give us the chance to host you again.

Sincerely yours,
Raed A.Leil
General Manager

Beoordeeld op 21 april 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is een fantastische plek om de verschillende culturen bij elkaar te zien.
In het hotel is een peuterschool waar Palestijnse Christelijke en Joodse Arabieren samen naar school gaan. Daar staat op iedere groep een leraar van alle geloofsgroepen. Prachtig..de ultieme manier om de verschillende geloofsgroepen in vrede bijeen te brengen. Wij waren zeer gegrepen door de vredesmissie in dit hotel.
Ontbijt en diner waren super!

Datum van verblijf: februari 2016
179office, General Manager van Jerusalem International YMCA, Three Arches Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2016

Thank you for your review Ms. Hester.
We are glad you enjoyed your stay and looking forward to hosting you again.

Beoordeeld op 28 september 2015 via mobiele applicatie

De tree arches is een prachtig gebouw met een uitkijktoren waar door je over heel Jeruzalem kan kijken. Het hotel is handig gelegen. Dicht bij de oude stad. de kamers en de eetzaal van de YMCA in israel zijn erg eenvoudig maar er is een lekker zwembad (wel op letten wanneer het open is), fitnessruimte en goede plek om uit te rusten na een dagje Jeruzalem verkennen. Verder ook een lekker ontbijt. Al met al een heel aardig en leuk hotel.

Datum van verblijf: september 2015