Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Inclusief ontbijt
Official Site
ZenHotels.com
Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Dan Panorama is, laat ik dat voorop stellen een prima hotel waar het gaat om gerief, bedden, badkamer enz. Er zijn wel een paar niet onbelangrijke aandachtspunten voor dit hotel. Het wifi wat overal gratis wordt aangeboden is van een abominabele kwaliteit en dat kan heden ten dage echt niet meer.
Het personeel in het restaurant is massaal onvriendelijk en niet of nauwelijks benaderbaar. De meesten spreken geen 2 woorden buiten de arabische grens en dat maakt het verblijf toch wat minder aangenaam.
Dit is niet de eerste x dat ik dit opmerkte, dus ga ik op zoek naar een andere lokatie in de buurt.

Datum van verblijf: mei 2018
natalie s, Guest Relations Manager van Dan Panorama Jerusalem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

Geachte Menni K,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met het Dan Panorama Jerusalem-hotel te bespreken. Allereerst hoop ik dat je mijn excuses accepteert dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad. Uiteraard is het altijd ons doel om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en hen te helpen bij het creëren van een geweldige herinnering aan hun tijd in ons hotel. We hebben dat niet voor je gedaan en het spijt me echt.

Ik zal uw punten in detail bespreken met mijn team om de kern van de zaak te bespreken en ervoor te zorgen dat eventuele fouten van onze kant worden gecorrigeerd en niet opnieuw zullen gebeuren.

Ik hoop dat je ons in de toekomst nog een kans zal geven om je het serviceniveau te laten zien waar we het meest om bekend staan. Maar als niets anders, wil ik u nogmaals bedanken voor het verstrekken van uw openhartige feedback en voor uw verblijf bij ons.

Beste wensen,

Beoordeeld op 1 november 2016

wij waren in Dan Panorama in September 2016 en waren heel blij dat wij dit hotel hebben gekozen ten eerste de ligging was op loop afstand van de oude stad de kamer die hadden was op de tiende vloer en had een schitterend uitzicht de kamer was niet groot maar het was genoeg de bad kamer is oke de liften in het hotel zijn geweldig ( geen lange wacht tijden) het ontbijt is echt zeer goed er was van alles en de mensen van het hotel waren erg vriendelijk en behulpzaam! wij zouden weer naar de Dan Panorama gaan als wij naar Jerusalem gaan. G & M van der Sluis Perth West Australia.

Kamertip: zo hoog mogelijk dan heb je een prachtig uitzicht.
Datum van verblijf: september 2016
Natalie S, Guest Relations Manager van Dan Panorama Jerusalem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2016

Beste gmvandersluis,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor.

Beoordeeld op 15 oktober 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel, nogal veel kamers dus een zeer druk hotel, is daarom niet negatief in zou een land. Vriendelijk onthaal en personeel. De bar mocht iets aangenamer en gezellig gemaakt zijn, spijtig dat er geen terras was in zou een warm land. De airco is daar waarschijnlijk gratis in het restaurant was het bijna ijskoud. Het eten niets op aan te merken een buffet kan eigenlijk niet slecht zijn, je weet waar je zin naar hebt.

Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 april 2014

Leuke ervaring doch luidruchtig aan straatkant. Goede maar kleine kamers. Lekker eten en vriendelijk personeel. Kamer had een vreemde geur. Na een andere kamer gevraagd te hebben, wat moeilijk lag door volle bezetting, was ons probleem opgelost.

Kamertip: Vraag een kamer weg van de straat.
Datum van verblijf: april 2014
DanHotelsIsrael, Guest Relations Manager van Dan Panorama Jerusalem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2014

Geachte Bert454,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor.

Vooruitblikkend naar hosting u binnenkort weer.

Beoordeeld op 1 september 2013

We hebben dit hotel eerder bezocht. Ligging ten opzichte van de oude stad, Mamilla en andere bezienswaardigheden zijn uitstekend. Alles is goed op loopafstand te bereiken. Parkeergelegenheid is in de regel goed, maar in het hoogseizoen iets te krap. De keuken is goed. We waren afgelopen jaar minder tevreden over de bediening. Toch maar weer geboekt. Dit jaar was het top. Het personeel was dit jaar uitermate vriendelijk. We zijn dit jaar heel tevreden over het Dan. Kwaliteit zoals het hoort.

Datum van verblijf: augustus 2013