Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
414 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 06/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com
484 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 06/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
484 US$
400 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 84 US$
eDreams484 US$
Hotels.com414 US$
Agoda.com414 US$
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.809)
Beoordelingen filteren
1.809 resultaten
Waardering van reizigers
1.402
202
88
63
54
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.402
202
88
63
54
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.809 beoordelingen
Beoordeeld op 6 september 2017

Helaas heb ik dit keer geen positief nieuws te melden. De kamer was erg mooi en ik was lekker aan het genieten, totdat....
Ik was er al een paar dagen en de sabbath begon. Daardoor heb ik 25 u niet in mijn tas of portemonnee gekeken, die lag trouwens 'verstopt' op een stoel in de kamer onder mijn kleren. Zaterdagavond ga ik weg, neem mijn tas mee en neem een taxi. Bij aankomst wil ik de taxi betalen en zie ik tot mijn ontsteltenis dat er in mijn portemonnee geen enkel briefje meer in zit. Terwijl ik zeker weet dat ik 2 briefjes van 200 shekkel had, 2 van 100, 2 van 50 en 1 of meerdere van 20. Mijn portemonnee was echter op wat muntgeld na helemaal leeg!!!! Ik heb het natuurlijk gelijk aan het management van het hotel gemeld. Ondanks gesprekken en beloftes van het personeel en de beveiliging is het helemaal niet opgelost. Zij blijven erbij dat er alleen 2 personen in die kamer zijn geweest gedurende deze 25 u die ook in die kamer mochten komen. En het kan zeker niet een van hun zijn omdat die mensen daar al lang werken. Dus aan hun ligt het niet. Met andere woorden, het ligt aan mij. Ik vind dit schandalig voor een 5-sterren hotel die onderdeel uitmaakt van de Waldorf Astoria keten! Dit had naar tevredenheid voor de klant opgelost moeten worden. Het enige waar dat zij na veel vervelende gesprekken, mijn verblijf was toch al verpest, mee kwamen was een voucher voor 1-gratis nacht gedurende een volgend verblijf. Dit is echter een wassen neus. Mijn geld krijg ik er niet mee terug en ik moet een volgende keer terugkomen, wat ik absoluut niet meer wil, om hier gebruik van te maken. En zij weten heel goed dat je niet zomaar uit Europa voor 1 nacht komt. Dus hierbij verplichten ze mij om weer bij ze terug te komen. Nou mooi niet. Mij zien ze hier niet meer terug en ik zou als ik jullie was hier ook niet heengaan en zeker NIETS van waarde in de kamer laten. Onbetrouwbaar. Niks ergers dan een hotel waar je je in je eigen kamer niet veilig voelt.

Kamertip: Het beste kun je hier helemaal van wegblijven
Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Talitop
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WA_Jerusalem, Guest Relations Manager van Waldorf Astoria Jerusalem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017
Google-vertaling

Dear Talitop,

I much regret our great efforts to reach resolution were unsuccessful. You are welcome to contact me if you so wish.

Faithfully,
Amira Lauer
Guest Relations Manager
amira.lauer@waldorfastoria.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 november 2016

Ik ben erg te spreken over dit hotel. Prachtige kamers en extreem vriendelijke personeel. En niet te vergeten heerlijke bedden. Als ik dan al een minpuntje moet noemen, dan is het dat zowel bij het ontbijt als sabbat lunch het buffet eigenlijk te klein voor zoveel mensen is waardoor je lang in de rij voor je eten moet staan.
Maar verder echt een top-hotel

Kamertip: kamer aan de rustige kant
Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Talitop
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WA_Jerusalem, General Manager van Waldorf Astoria Jerusalem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2016
Google-vertaling

Dear Talitop,

Thank you for posting your review, I'm delighted you enjoyed your stay so much.
My apology for the lines at breakfast, this was a single incident and does not reflect the usual calm and lovely breakfast experience we offer.
We would love to welcome you back for another improved stay of perfection top to bottom!

Kind regards,
Guy Klaiman
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 maart 2015

Hotel is nieuw en fantastisch gelegen (loopafstand van de Jaffa poort). De kamer was schoon, met alle faciliteiten die je maar kunt bedenken. Heerlijk bed en fantastische service van het personeel (concierge had uitstekende restaurant tips). Eén van de beste hotels waar we ooit hebben geslapen.

Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
Bedank Susan L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 januari 2020

Datum van verblijf: december 2019
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AmiraYL, General Manager van Waldorf Astoria Jerusalem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 december 2019

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AmiraYL, General Manager van Waldorf Astoria Jerusalem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken