5 personen bekijken dit hotel
eDreams137 US$
StayForLong150 US$
Beoordeeld op 17 november 2019

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
TALF1234, Guest Relations Manager van Ibis Jerusalem City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2019

Beoordeeld op 6 november 2019

Hotel ligt zeer centraal bij oude stad en om rest van Jerusalem te bezoeken. De light rail halte is zeer dichtbij. Die sluit goed aan op trein vanaf Ben Gurion.
Kamer was mooi, schoon en ruim en op tijd beschikbaar voor ons. Ontbijt is zeer uitgebreid met ook veel Israëlische producten. Mistte was meer fruit.
Happy hour in hotelbar tussen 18:00 en 19:00 uur. Zoals er veel happy hours zijn in Jerusalem. Leuke restaurants ook in de buurt (buiten Jaffo street om)

Datum van verblijf: oktober 2019
Resort03527623003, Guest Relations Manager van Ibis Jerusalem City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2019

Beste gast,

Sandra
Evening Manager

Beoordeeld op 21 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een mooie vrij kleine kamer met een ruime douche cel,was allemaal heel schoon!
Wat ontbrak was een goede kledingkast met planken. En ook een koelkast,die in de zomer onmisbaar is.
De bedden waren uitstekend maar ‘s nachts was het warm omdat de airco niet lager gezet kon worden dan 16 graden.
Er was 1 stoel om op te zitten,we hebben er een bij gekregen.
Ligging hotel prima,vlak bij de Ben Yehuda en tussen twee tramhaltes in.
Ontbijt was een uitstekend Israelisch ontbijt met van alles.olijven tapenade olijven,eieren,verschillende soorten kaas,brood,chocoladebroodjes en Glutenvrij brood en vooral heel veel salades en groenten!
Prijs aan de hoge kant!! Twee persoonskamer omgerekend inclusie ontbijt 1468,euro voor 8 nachten.
Maar dan zit je rustig en midden in de stad!!

Datum van verblijf: maart 2019
h8728, Guest Relations Manager van Ibis Jerusalem City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2019

Dear Guest,
We always value our guests' feedback and shared your concerns on service and appointment with our teams as we are dedicated to ensuring your satisfaction.

We are constantly looking for ways to improve our offerings where there are potentials areas of improvements.

We are glad that your overall experience was satisfactory and hope to have the opportunity to welcome you again.

Yours sincerely,
Sandra
Duty Manager

Beoordeeld op 16 januari 2019

Goed gelegen hotel met ruime kamers en moderne uitstraling. Het hotel ligt in het moderne centrum van Jeruzalem en ongeveer 10 minuten lopen van de Jaffa Poort (oude stad). Ook vanuit het busstation prima te bereiken per tram. Het ontbijt was erg goed voor een Ibis hotel. De vroege ochtend receptionist bij aankomst was helaas erg onvriendelijk en was niet bekend met de club Accor gold voordelen. Het overige personeel was oké qua vriendelijkheid.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
TALF1234, Guest Relations Manager van Ibis Jerusalem City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2019

Geachte SK1998,

Boris Mironov
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel. Schoon. Netjes. Alleen het ontbijt vonden wij wat minder. Bijv geen ham. Wel kaas. Yoghurt erg vochtig. Vruchten voor in de yoghurt mierzoet. Perfecte ligging. Goede ontbijttentjes in de buurt voor alternatief.

Datum van verblijf: juni 2018