Vandaag geopend: 08:00 - 23:00

vanaf 545,00 US$
vanaf 333,34 US$
vanaf 10,00 US$
Beoordeeld op 9 maart 2020

Uitstekend! je hoeft bij deze tour niet vroeg je bed uit (wij zijn om 9:00) ingestapt in de bus en hebben onderweg in Jeruzalem nog 2 personen in laten stappen.
De tour begon bovenop de Olijfberg met een prachtig uitzicht over het kerkhof en de tempelberg. Na een korte wandeltocht kom je op de plek van het laatste avondmaal. Na dit bezoek stap je weer in de bus en zijn we richting de klaagmuur en de tempelberg gegaan. Zoals wij begrijpen zijn er niet veel tours die ook daadwerkelijk de tempelberg op gaan !!! bij deze tour gebeurd dit dus wel en dat is natuurlijk fantastisch!
Na de tempelberg hebben we een lekker broodje gegeten en vervolgende de weg zich richting de heilige grafkerk, Let op hier kan het druk zijn maar de Nederlandse gids heeft ons er kundig doorheen geloodst. Aan het einde van de dag nog de kans om de klaagmuur zelf te bekijken. Uiteindelijk wordt iedereen weer netjes bij het opstappunt afgezet. Ontzettende aanrader !

Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn met Efrat gereisd en het was echt geweldig! Ze wist enorm veel en legde vooral enorm leuk uit wat elke keer het verschil tussen de atheïstische en de religieuze visie was. Als ik nog een keer ga, zou ik oprecht deze tour nogmaals boeken!

Beoordeeld op 6 maart 2020

Omdat we al in Jeruzalem waren, werden we door Menno opgepikt in Jeruzalem op een afgesproken plaats.
We hoefden niets te missen van het verhaal dat Menno in de bus vertelt, omdat we dit de dag van te voren kregen toegestuurd viia een link. We hebben het zelfs een paar keer beluisterd.
De ingewikkelde en lange geschiedenis van Israel en Jeruzalem werd ons steeds duidelijker. Het was een prachtige en interessante dag.

Beoordeeld op 1 maart 2020

Ik ging al eerder naar Jeruzalem, met vrienden, met familie. Elke keer zonder gids. Het was gezellig, we zagen een aantal hotspots werden nageroepen op de shuq, maar echt bijzonder... dat was het eerlijk gezegd nooit. Afgelopen week nam ik 2 Nederlandse vrienden mee op een tour van Menno. Wat zonde dat ik dat niet eerder heb gedaan, zoveel meer details, feitjes en kennis van de stad.
Ik durf nu met droge ogen te beweren dat als je een dag Jeruzalem doet in je vakantie in Tel Aviv, ga dan mee met deze tour of blijf gewoon op het strand. Jeruzalem ontdekken in een dag, kan alleen als Menno je aan de hand neemt. Bedankt voor de geweldige ervaring en zeker tot een volgende keer!

Beoordeeld op 29 februari 2020

Hele interessante en gezellige tour, mooie dag in Jeruzalem.
Voor oud en jong...
Menno goed verzorgt!