Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk modern, mooi en schoon hotel vlakbij de oude stad en restaurant Menza. Vriendelijk personeel, prachtig ingericht en een ontbijt waar je je vingers van af likt. Op vrijdag voor sjabbat nog een uitgebreid Happy Hour...
We komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 27 april 2018

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers , en dicht bij het oude centrum van Jeruzalem.
Ontbijt is echt een plaatselijk ontbijt , zeer uitgebreid , maar geen intercontinentaal
een echte aanrader , als je een klein maar luxe hotel zoekt

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij boekten 2 kamers in dit vrij nieuwe hotel, dat op loopafstand van de oude stad is gelegen. In de buurt ook de beroemde Joodse markt van Jeruzalem en talloze goede restaurants en leuke bars. Het hotel is fris en trendy ingericht. Er zijn niet veel kamers dus veel persoonlijke aandacht van de medewerkers voor de gasten. Het ontbijt is enorm uitgebreid en heerlijk. Verder iedere middag tussen 17 en 19 uur happy hour met gratis drankjes en hapjes. Achter het hotel een binnenplaats met planten, waar gasten lekker kunnen relaxen. Op circa 100 meter van het hotel een parkeerplek, dagtarief circa euro 15,--.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 7 mei 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel in centrum van Jeruzalem, oude stad op loopafstand. Kamers zijn klein, maar functioneel en modern. Ruime, sfeervol ingerichte eetzaal, heerlijk Israëlisch ontbijt. 's middags happy hour, met drank en eten. Personeel is zeer vriendelijk. Alleen op sjabat zul je voor je espresso de stad in moeten, want dan zijn er beperkingen in het hotel.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 29 december 2016

+ Nieuw hotel. Geopend in december 2016. Mooi gedecoreerd hotel en kamers. Zeer goed en gevarieerd buffet ontbijt. Kamers wat klein. Zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel personeel. Klein en persoonlijk hotel. Ongeveer 10 minuten lopen naar de oude stad. Goede restaurants in de directe omgeving.

-/- Isolatie voor geluid in kamers moet beter bij de kozijnen. Management hiervan op de hoogte gebracht. Proberen dit te verbeteren. 's Nachts wel rustig (nauwelijks verkeer)

Kamertip: Vraag voor de meest rustige kamer.
Datum van verblijf: december 2016