Priceline
Destinia.com
Trip.com
Travelocity
4 weken geleden beoordeeld

We hebben een super fijne ervaring gehad in het hotel. Alles was heel schoon en netjes.
Het animatie team is super! Genoeg activiteiten en alles heel goed geregeld.
Met dank aan chef Mario en de rest van het animatie team.
Super groot zwembad en genoeg ligbedden bij het zwembad.
Dit hotel is zeker aan te raden en wij komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: juli 2021
Guest Relation Manager, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Korumar Ephesus Beach & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte gast

Hartelijk bedankt voor uw feedback.
Dank u ook voor de woorden van lof over onze medewerkers.
We delen graag je positieve feedback met ons team, vooral met de door u genoemde werknemers.

KoruMar Ephesus Beach & Spa Resort Team

Beoordeeld op 28 juni 2021 via mobiele applicatie

Hele mooie luxe hotel. Eten is erg ruim en ze hebben een hele fijne terras met een mooi uitzicht. Ook bedienen ze op dat terras drinken en hebben ze een bar. Grote zwembaden. Ook hebben ze een prima strand dat direct bij het hotel is gelegen. Op het strand hebben ze ook een ruimte waar je bijvoorbeeld parachute kan springen of andere dergelijke activiteiten kan doen voor een redelijk prijs. Enorm vriendelijke personeel aanwezig in het hotel. Wij zijn met 3 meiden gegaan, echter is het wel echt een familie hotel dus geen vrienden of vriendinnen maar echt gezinnen of stelletjes aanwezig. Hotel is extreem schoon! Alles wordt heel de dag door schoongemaakt. Animatie is super. Het is 100% een kindvriendelijke hotel. Wij zijn tevreden!

Datum van verblijf: juni 2021
Guest Relation Manager, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Korumar Ephesus Beach & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2021

Geachte Gast,

Hartelijk bedankt voor uw feedback.
We zijn blij dat u tevreden was met de service die we in ons hotel aanbieden en u heeft genoten van uw vakantie. Dank u ook voor de woorden van lof over onze medewerkers.

Korumar Ephesus Beach & Spa Resort Team

Beoordeeld op 3 juni 2021 via mobiele applicatie

Zeer schone hotel met behulpzame, nette medewerkers. Eten is gevarieerd en goed. Turkse Hammam en massage was onvergetelijk, ik voelde me herboren. Ik heb ook een Safari(met paarden) mogen boeken. Dit was echter de eerste keer in mijn leven en ontzettend kunnen genieten. Animatie team is zeer vriendelijk en deskundig. Ondanks nare Corona tijd zijn ze hard aan het werk voor de gasten van het hotel(petje af). Enige nare ervaring is met de fotograaf die zo onbeschoft en onaardig was. Ik zou bij hem dus geen fotoshoot gaan regelen. Verder heb ik echt niets te klagen, ben mega tevreden van alles en iedereen. Aanrader...

Kamertip: Geen fotoshoot regelen. Wel hammam en massage boeken. Safari met paarden boeken. Met taxi naar kusadasi centrum gaan Leuke sieraden kopen
Datum van verblijf: mei 2021
Guest Relation Manager, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Korumar Ephesus Beach & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2021

Geachte mevrouw Ayfer,

Wat fijn dat u tijd heeft genomen om een review te plaatsen! Voor ons is de gast onze prioriteit en staat u dus hoog in het vaandel. We zijn zeer gelukkig met het feit dat we u hebben mogen verwelkomen in onze Korumar Ephesus Beach & Spa Resort hotel! Namens u zullen wij de complimenten doorgeven aan Animatie team en al het personeel dat erg hard werkt om de gasten een van een onvergetelijke vakantie te kunnen voorzien. Wij zouden het erg leuk vinden om u nog eens te verwelkomen in ons hotel, graag tot ziens en nog een fijn jaar toegewenst!

Korumar Ephesus Beach & Spa Resort Hotel

Beoordeeld op 27 mei 2021 via mobiele applicatie

Geweldig hotel! Heel netjes en modern. Personeel is super vriendelijk.
Ik wil de animatie team apart bedanken. Het zijn geweldige mensen!
Chef Mario, Askin, Lorin & Batu ♥️
Ik ga jullie echt missen. Dankzij jullie is mijn verblijf ontvergetelijk.
Hope to see you guys soon

Reistype: Reisde alleen

Geachte gast

Korumar Ephesus Beach & Spa Resort Team

Beoordeeld op 8 mei 2021

Ik was samen met mijn moeder voor 11 dagen in dit hotel, en de rest van mijn familie. Door corona kan er helaas niet veel gebeuren wat wij natuurlijk begrijpen. Maar het animatie team heeft ons een heerlijk vakantie gevoel gegeven in deze moeilijke periode ! Wij komen zeker weten terug naar dit hotel! Dank jullie wel Mario Aynur Askin and Dada.

Geachte gast,

Korumar Ephesus Beach & Spa Resort Hotel