“Walton Galata”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Walton Hotels Galata
Beoordeeld als nr. 17 van 1.156 hotels in Istanbul
borne
1 beoordeling
“Walton Galata”
Beoordeeld op 29 september 2016

Een erg fijn hotel, vlakbij de Galata toren. Personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo gezellig mogelijk te maken. Ontbijt is prima, met uitzicht op Istanbul. Een heel goede uitvalsbasis voor een trip naar Istanbul. Kamer is verzorgd, uitzicht is niet geweldig, maar wat ben jou nou op je kamer? Bedden zijn goed, badkamer is netjes en er is een goede douche.

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner

, General Manager van Walton Hotels Galata, reageerde op deze beoordeling, 3 oktober 2016
Beste margriet685,

We zijn erg blij om te horen dat je algehele ervaring in Walton Hotels Galata was bevredigend :) Hoop dat we kunnen u weer van harte welkom. Vriendelijke groeten..
Schrijf een beoordeling

253 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Duits
Eerst Nederlands
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
Beoordeeld op 10 juni 2016 via mobiele applicatie

Ons verblijf in het Walton hotel was bijzonder geslaagd. De medewerkers zijn echt gedreven om het je naar de zin te maken. Ontbijt en een avonddrankje op het dakterras zijn aan te bevelen! Locatie is prima om de stad te verkennen. Alleen maar pluspunten in het Walton hotel.

Verbleef Juni, 2016, bezocht met een partner
, General Manager van Walton Hotels Galata, reageerde op deze beoordeling, 14 juni 2016
Beste Tineke ,

We zijn erg blij om te horen dat uw verblijf in Walton Hotels Galata was bevredigend :) Het was ons een genoegen meegaand u . Ik kijk ernaar uit om u te verwelkomen en uw liefdes degenen in de nabije toekomst . Vriendelijke groeten..
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Istanbul bekeken
Hotel Amira Istanbul
Bankerhan Hotel
nr. 6 van 1.156 in Istanbul
193 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Walton Hotels Galata geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Walton Hotels Galata

Gelegenheid: Walton Hotels Galata
Adres: Bankalar Cad Sair Esref Pasa Sok No 4 | Galata, Istanbul, Turkije
Locatie: Turkije > Istanbul > Beyoğlu , New City / Taksim
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 17 van 1.156 hotels in Istanbul
Prijsklasse (per nacht): 56 € - 159 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Walton Hotels Galata 4*
Aantal kamers: 27
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Agoda, Hotels.com, HotelQuickly, 5viajes2012 S.L. en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Walton Hotels Galata met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?