TripAdvisor
Istanbul
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Traditionele horeca etiquette en zeer goed eten”

Constantine's Ark Gurme Restaurant
Geclassificeerd als nr. 67 van 16.820 Restaurants in Istanbul
Wijk: Sultanahmet
Wijk: Sultanahmet
30 oktober 2019 beoordeeld

Locatie: top locatie nabij het sultan Ahmed plein. Dus zeer gemakkelijk bereikbaar.

Personeel: Als oud restaurant houder kan ik de traditionele restaurant etiquette van het personeel erg waarderen. Hier krijg je de behandeling die gelijk staat aan een gemiddelde sterren restaurant. Het personeel voelt zich tevens vrij om zichzelf te zijn. Dat maakt het makkelijk om (indien gewenst) te socializen met het personeel die tevens allemaal vloeiend Engels spreken. Daarnaast is de eigenaar continu aanwezig als gastheer en bereid om aan je diner wensen te voldoen.

Eten: de kaart bevat verschillende traditionele Turkse gerechten, ottomaanse gerechten en alternatieve gerechten. De mezze keuze is vrij uitgebreid en bevat naast verschillende gerechten ook verschillende vers afgebakken broden. Het eten wordt tevens op traditionele wijze bereid en geserveerd. Met name de wijze waarop het eten geserveerd wordt geeft de eet belevenis net iets extra’s.

Conclusie: dit was zonder meer de beste restaurant die wij bezocht hebben in Istanbul.

20 oktober 2019 beoordeeld

We komen hier best vaak op vakantie en ‘t eten is altijd lekker! Ze hebben zoete gerechten en hartige en allemaal verschillend. zeker aan te raden

20 oktober 2019 beoordeeld

Het was heerlijk! Super goeie bediening. De toetjes waren ook hartstikke lekker. Wij zijn hier vaker geweest.

10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ‘s avonds! Goede service en veel keuze voor gerechten. Ook veel vegetarische opties. We werden heel vriendelijk geholpen en geholpen met onze keuze. Heerlijke wijn ook

Datum van bezoek: april 2019
5 november 2018 beoordeeld

Ik heb 2x bij dit restaurant gegeten beide keren goede vriendelijke bediening en goed eten. Wij hebben niet lang op ons eten behoeven te wachten

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Constantine's Ark Gurme Restaurant bekeken, bekeken ook

In Constantine's Ark Gurme Restaurant geweest? Deel je ervaringen!