TripAdvisor
Istanbul
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Restaurant voor avond eten of lekker terrasje om wat te drinken”

Constantine's Ark Gurme Restaurant
Geclassificeerd als nr. 66 van 16.837 Restaurants in Istanbul
Wijk: Sultanahmet
Wijk: Sultanahmet
20 oktober 2019 beoordeeld

We komen hier best vaak op vakantie en ‘t eten is altijd lekker! Ze hebben zoete gerechten en hartige en allemaal verschillend. zeker aan te raden

Datum van bezoek: oktober 2019

20 oktober 2019 beoordeeld

Het was heerlijk! Super goeie bediening. De toetjes waren ook hartstikke lekker. Wij zijn hier vaker geweest.

Datum van bezoek: oktober 2019
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ‘s avonds! Goede service en veel keuze voor gerechten. Ook veel vegetarische opties. We werden heel vriendelijk geholpen en geholpen met onze keuze. Heerlijke wijn ook

Datum van bezoek: april 2019
5 november 2018 beoordeeld

Ik heb 2x bij dit restaurant gegeten beide keren goede vriendelijke bediening en goed eten. Wij hebben niet lang op ons eten behoeven te wachten

Datum van bezoek: november 2018
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed eten . Heel bijzonder atmosfeer ; hulpzaan mensen. De moeite waard om er naar toe re gaan.
Boudewijn Deckers
September 2018.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Constantine's Ark Gurme Restaurant bekeken, bekeken ook

In Constantine's Ark Gurme Restaurant geweest? Deel je ervaringen!