Beoordeeld op 23 augustus 2019

Het hotel is zeer goed gelegen in de stad en dicht bij verschillende winkels en toeristische attracties. Zoals 5 minuten wandelen van het Topkapi paleis en de Aya Sophia.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeer uitgebreid, lekker en de eerste dag werden we vriendelijk rondgeleid en verteld wat er lag in het buffet. De kamers waren zeer proper en alles is aanwezig. De lakens worden ververst wanneer je een papier op je bed legt, goed voor het milieu én voor de hygiëne. De douche is ook zalig! De sauna, hamam en zwembad zijn gratis te gebruiken maar het zwembad was buiten gebruik, wat jammer is.
De roomservice was ook zeer vriendelijk en telkens wanneer we iets bestelden kregen we extra dingen als fruit of nootjes.
De laatste dag kregen we zelfs een volledige zak nootjes gratis!
Top hotel!!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Yasmak Hotels T, Genel Müdür van Romance Istanbul Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2019

Dear Wout021,

We are thrilled to read that you had a pleasant stay with us, our main aim is to make our guests feel truly welcome and comfortable throughout their time with us and so we are delighted to learn that you felt that. Nothing would make us happier than to see you again,

Beoordeeld op 7 juli 2019

Heel goed hotel met een super mooi zwembad. Uitgebreid ontbijt met elke dag andere dingen. Blauwe moskee is op loop afstand en de tramhalte zit om de hoek. Een istanbulkaart is aan te raden om goedkoper uit te zijn. Je kunt meerdere mensen op 1 kaart zetten. Verder is het personeel zeer vriendelijk en altijd vrolijk.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is erg centraal gelegen waardoor je binnen tien minuten lopen bij het Topkapi, sultan Amhet, blauwe moskee en het archeologisch museum bent.
Daarnaast ligt het hotel in een goede buurt waar genoeg goede restaurants te vinden zijn. Ook de restaurants van de hotelketen waar Romance is aangesloten zijn zeer goed.
Het hotel zelf is kleinschalig met maar 29 kamers. De kamers zijn in Ottomaanse stijl ingericht en zijn prachtig. De gehele ambiance van het hotel draagt bij aan het vakantiegevoel. De hotelkamer is als het ware een klein Topkapi paleis.
Het personeel is uiterst correct en vriendelijk; ze doen alles voor je. Zo krijg je bijna elke ochtend nadat de kamer is schoongemaakt iets lekkers/ een kleine versnapering zoals Turks fruit of een cakeje.
Het ontbijt is uitstekend en er is voor iedereen wel iets.

Datum van verblijf: juli 2019
Yasmak Hotels T, Genel Müdür van Romance Istanbul Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Dear 659cems,

We are thrilled to read that you like our rooms decoration which is traditional ottoman style in architecture and design. The concept is based on Talismanic Shirts that are displayed in the rooms. It is believed that those talismanic shirts have protective powers on them, they are the source of healing and bring happiness and long life.

We were so happy to read your comments, It is so pleasing to hear that we met your expectations. Looking forward to having you back for another wonderful stay.

Beoordeeld op 19 juni 2019

Dit hotel heeft een ontzettend goede en centrale locatie. Veel highlights zijn op loopafstand.
Het hotel is prachtig en heeft een luxe uitstraling. Ook is de service heel erg goed en is het personeel heel erg vriendelijk. De kamers zijn ruim en heel erg mooi ingericht met mooie spullen. Voor als je even wilt relaxen is er een super mooie spaIk raar het iedereen aan!

Datum van verblijf: mei 2019
Yasmak Hotels T, Genel Müdür van Romance Istanbul Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2019

Dear ozogule,

Thank you for writing a lovely review about our hotel. We are delighted to read that you like our rooms and spa decoration which is traditional ottoman style in architecture and design. The concept is based on Talismanic Shirts that are displayed in the rooms. It is believed that those talismanic shirts have protective powers on them, they are the source of healing and bring happiness and long life.

We were so happy to read your comments, It is so pleasing to hear that you had an enjoyable stay with us.

Looking forward to having you back for another wonderful stay.

Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

Ik ben erg enthousiast over dit hotel: ligging is goed, personeel zeer vriendelijk. Topkwaliteit ook in de kamers: uitstekende bedden, echt heel erg fijn. Prima douche ook: inloop regendouche (geen gedruppel maar veel power). En het ontbijt: erg gevarieerd en met veel liefde en aandacht gemaakt, topkwaliteit. En de hammam onder het hotel is ook boven verwachting goed. Driedubbele aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
Yasmak Hotels T, Genel Müdür van Romance Istanbul Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2019

Dear kokpetra,

We are thrilled to read that you had a pleasant stay with us, our main aim is to make our guests feel truly welcome and comfortable throughout their time with us. We hope your travel plans would bring you back to istanbul in the future and give us an other chance to welcome you.Thank you again.

Romance Istanbul Hotel