TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 44 van 16.719 Restaurants in Istanbul
Wijk: Sultanahmet
Wijk: Sultanahmet
2 september 2019 beoordeeld

Personeel is vriendelijk, het eten smaakt altijd lekker. Shisha is perfect. Ottoman kebab moeten jullie echt proberen!

Datum van bezoek: september 2019

29 augustus 2019 beoordeeld

ik ben een keer gewijst het was heel leuk heel lekker eten fantacties echt mooi land
lk raad viva restaurant aan aan al mijn familie ...

25 augustus 2019 beoordeeld

Ik ben met mijn zus gekomen, we vonden het een uitstekende plek om te even wat te drinken. De shisha was lekker personeel was vriendelijk.

17 augustus 2019 beoordeeld

Ik ben met mij gezin gekomen leuk
restaurant klantvriendelijk en leuke sfeer en is overal heel dichtbij en die shisha is ook heel lekker

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten, zeer klantvriendelijk en een snelle service! Zeker aanrader!
En tot heel late uur open!

Reizigers die Viva Restaurant bekeken, bekeken ook

In Viva Restaurant geweest? Deel je ervaringen!